لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر ایزی ست بست وی مدل 58032

از {{model.count}}

bestway 58032 easyset pool cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر ایزی ست بست وی یکی از مهمترین و پر فروش ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که برای استخر های گرد  اتوماتیک با قطر 244 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این درپوش استخر تمامی قسمت های رویه و لبه های بادشونده را پوشش داده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

کاور استخر ایزی ست بست وی مناسب برای استخر پیش ساخته اتوماتیک با قطر 244 سانتی متر، از مهمترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که جهت محافظت از فضای داخلی و آب درون استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این درپوش استخر ایزی ست تمام قسمت رویه و حتی لبه های بادشونده را پوشش داده بنابراین هیچ گونه آلودگی و زباله های معلق وارد استخر نخواهد شد، بنابراین همین موضوع در جلوگیری از تعویض های مکرر آب و همچنین افزایش طول عمر پمپ تصفیه موثر خواهد بود.

متریال آن از پلاستیک PVC منعطف بوده که ضخامت لازم را برای مقاومت در برابر نور آفتاب خواهد داشت. قطر این کاور استخر برابر با 280 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 550 گرمی عرضه می شود. برای خرید کاور استخر ایزی ست بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری و تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۲۸۰ سانتی متر
وزن
۵۵۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی و پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...