کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت شو 2 نفره بست وی مدل 75054

از {{model.count}}

bestway 75054 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت شو 2 نفره که از سری تولیدات بسیار با کیفیت و زیبای شرکت بست وی است وسیله ای کاربردی و بسیار مناسب برای استراحت درون منزل و یا محل کار بوده و از قابلیت پرتابل بودن نیز برخوردار می باشد و به شما امکان جابجایی و حمل آسان را می دهد. در ادامه با جزئیات بیشتری از این محصول همراه شما خواهیم بود.

کاناپه بادی تخت شو 2 نفره بست وی مدل 75054 در واقع یکی از اولین مدل های کاناپه بادی تخت شو در دنیا می باشد که به واسطه شرکت بست وی برای اولین بار در سال 2014 در کشور امریکا تولید شد. این محصول توانست تا به کمک کیفیت بدنه بسیار خوبی که داشت و همچنین طراحی بسیار زیبا تبدیل به یکی از محصولات پر فروش شرکت بست وی شود و توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید. این کاناپه بادی از سری محصولات بادی این کمپانی محسوب شده که همانند سایر محصولات بادی دیگر دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد. PVC متریالی بوده که با نام دیگر وینیل شناخته می شود و تقریبا تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی در دنیا از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند.

این متریال از تحمل فشار بالایی برخوردار بوده و با توجه به مواج طراحی شدن آن توسط شرکت بست وی از قابلیت ضد تعریق نیز پیروی کرده و در هنگام خوابیدن افراد بر روی آن از عرق کردن بدن آن ها جلوگیری کرده و استراحتی سراسر لذت بخش را برای آن ها فراهم می سازد. همانطور که از نام این محصول پیداست این کاناپه بادی دارای قابلیت تبدیل به تخت خواب را داشته و به همین علت است که نام آن کاناپه بادی تخت شو می باشد که در واقع شما با خرید این محصول با یک تیر دو نشان میزنید. این محصول دارای طول: 188 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 64 سانتی متر بوده و از تحمل وزن 200 کیلوگرم نیز برخوردار می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کاناپه بادی تخت شو 2 نفره و یا سایر محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
188 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ظرفیت
2 نفر
وزن
4.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
وینیل طرح چرم
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای رویه ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...