کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت شو یک نفره اینتکس مدل 66551

از {{model.count}}

intex 66551 inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت شو یک نفره اینتکس یک وسیله ای کاربردی با کیفیت بالا و طراحی بسیار جذاب می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با خود یک وسیله ای مناسب برای استراحت خود را در هر مکانی به همراه داشته و در هر شرایطی از آن استفاده نمایید. این کاناپه بادی دارای قابلیت تخت شو بوده که به شما امکان بهره مند شدن از یک تخت را نیز می دهد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این کاناپه بادی تخت شو را مطالعه بفرمایید.

کاناپه بادی تخت شو یک نفره اینتکس مدل 66551 محصولی جدید و بسیار کاربردی شرکت اینتکس می باشد که برای اولین بار در سال 2016 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. اما به دلیل استقبال بی نظیری که از آن شد، موجب شد تا کمپانی اینتکس این محصول را هر ساله تولید و به دست مشتریان خود برساند. کیفیت بسیار خوب و طراحی شیک و بسیار زیبای این کاناپه بادی باعث فروش بسیار خوب این محصول شد و توانست تا رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول یک وسیله ی کاملا کاربردی می باشد و شما امکان استراحت در هر فضایی را می دهد. شما می توانید از این کاناپه بادی تخت شو درون منزل، محل کار، اتاق خواب برای استراحت، خوابیدن و یا تماشای تلویزیون استفاده کنید.

جنس بدنه این محصول همانند سایر محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. این متریال از مقاومت خوبی در برابر فشار برخوردار بوده و کاملا ضد آب می باشد. جنس رویه این محصول به صورت جیر و یا همان مخمل طراحی شده است. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه بادی تخت شو یک نفره دارای یک رویه مواج بوده که این رویه مواج باعث ضد تعریق شدن محصول شده و از عرق کردن بدن به هنگام استراحت جلوگیری می کند. در دو طرف این محصول دو عدد جای دست قرار دارد که روی یکی از آن ها یک عدد جا لیوانی تعبیه شده است که شما می توانید از آن برای به همراه داشتن بطری نوشیدنی، لیوان و ... استفاده بنمایید. از مزیت های این کاناپه بادی می توان به قابلیت تخت شو بودن و قابل حمل بودن آن اشاره نمود. چرا که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هر زمانی که خواستید این محصول را در کمترین ابعاد با خود به مکانی دیگر منتقل کنید. شما می توانید این کاناپه بادی تخت شو یک نفره را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.


کاناپه بادی تخت شو یک نفره اینتکس، جدید ترین و با کیفیت ترین کاناپه بادی چند کاره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استراحت، خواب، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و مطالعه در منزل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل داشتن ویژگی و خاصیت تاشو به راحتی قابل تبدیل به تخت بادی و تشک بادی پشتی دار بوده از همین رو کاربرد های زیادی را برای اوقات فراغت شما خواهد داشت. این محصول می تواند هم در فضای بسته و هم در فضای باز و در شرایط جوی مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

کاناپه بادی اینتکس


طراحی و ساختار بدنه کاناپه بادی

طراحی و ساختار بدنه مشابه با یک مبل بادی بوده که از دو تشک بادی تاشو متصل به خود بهره می برد. دو تشک تاشو و بدنه اصلی هر کدام توسط دریچه باد دابل لاک مجزا راه اندازی می شود از همین رو می توانید به صورت دلخواه از باد کردن تشک های تاشو صرف نظر کنید. طراحی رویه این کاناپه بادی تاشو اینتکس به صورت مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن موجب عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق بالای مصرف کنندگان شود. زمانی که تشک های تاشو را جمع کنید این محصول تنها برای نشستن و استراحت های سطحی استفاده شده و در صورت باز کردن دو تشک تاشو، امکان دراز کشیدن روی این کاناپه را فراهم خواهد ساخت. گفتنی است که دو محفظه قرار گیری بطری و ماگ روی تکیه گاه دست تعبیه شده که می تواند برای قرار دادن گوشی موبایل نیز استفاده شود.

کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس


جنس و متریال کاناپه بادی

جنس بدنه اصلی و متریال استفاده شده برای آن از پلاستیک PVC وینیل بوده که از روکش جیر برای قسمت رویه نشیمنگاه و تکیه گاه استفاده شده است. این متریال با دوام دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را جهت حمل راحت تر داشته باشید. رویه جیر مورد استفاده شده محلی نرم و راحت برای خواب و همچنین نشستن ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد خواهد داشت. قابلیت مهم دیگر این متریال، امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن است. در صورتی که از برخورد هر گونه اشیای تیز به کاناپه جلوگیری کرده و به صورت صحیح از آن استفاده کنید تا سالها طول عمر خواهد داشت اما در صورت وارد شدن آسیب نیز امکان ترمیم آن وجود خواهد داشت.

کاناپه تختخواب شو اینتکس

کاناپه 1 نفره اینتکس بادی


ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد راه اندازی شده کاناپه بادی 1 نفره اینتکس در حالت باز شده برابر با (طول: 224 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده و تا مقدار 100 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین خیال مصرف کنندگان سنگین وزن نیز بابت استحکام این محصول راحت خواهد بود. در صورت جمع کردن تشک های تاشو به ارتفاع نشیمنگاه افزوده و از طول بدنه کاسته خواهد شد و در صورتی که از تشک های تاشو استفاده کنید، طول بدنه کاناپه را افزایش داده تا محلی برای دراز کشیدن ایجاد کند. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4 کیلوگرمی عرضه می شود.


سوالات متداول

  • مهمترین نکته قبل از خرید کاناپه بادی اینتکس چیست؟

قبل از خرید دقت داشته باشید که محصول از حالت آکبند بودن خود خارج نشده باشد زیرا در صورت استفاده به هیچ عنوان مانند حالت اولیه به داخل جعبه خود نخواهد رفت. در زمان خرید به دلیل عدم قرار دادن پمپ باد توسط شرکت تولید کننده در کنار کاناپه، از همکاران ما مشاوره لازم را جهت خرید پمپ باد مناسب برای راه اندازی این محصول دریافت کنید.

  • آیا کاناپه بادی اینتکس دارای ضمانت می باشد؟

بله. نه تنها کاناپه بادی اینتکس بلکه تمامی محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس دارای ضمانت اصالت کالا و ضمامت تعمیر می باشند بنابراین توسط فروشگاه از 48 الی 72 ساعت به شما مهلت تست و تعمیر داده می شود. دقت داشته باشید ضمانت تعویض برای هیچ یک از محصولات بادی در ایران به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی صورت نمی گیرد.

در پایان...

کاناپه بادی 1 نفره تخت خواب شو اینتکس مدل جدید، از کاربردی ترین محصولات بادی در زمینه خواب و استراحت بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول فضایی راحت برای نشستن و خواب ایجاد کرده و امکان تبدیل به تخت و تشک را نیز دارد. برای خرید کاناپه بادی اینتکس می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

طول
224 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
ظرفیت
1 نفر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای جا لیوانی
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...