کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی مدل 75073

از {{model.count}}

bestway 75073 two person inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی مدل 7503 یک وسیله استراحتی جذاب می باشد که تولید سال 2021 شرکت bestway است. این کاناپه بادی دو نفره دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. قسمت تکیه گاه و نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج طراحی شده است که سبب ضد تعریق شدن آن گشته. شما می توانید در ادامه مشخصات دقیق این محصول را بررسی کنید.

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی مدل 75073 یکی از وسایل استراحتی با کیفیت و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که اخیرا در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این کاناپه بادی دو نفره، یک وسیله کاملا کاربردی در هر منزلی محسوب شده که از قابلیت طبی بودن برخوردار است. رنگ بدنه این کاناپه از رنگ طوسی روش بوده که می تواند به هر منزلی جلوه خاصی ببخشد. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت داشته و همینطور زیبایی بالایی که دارد، توانست تا در همان ابتدای ورود به بازار نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و به پر فروش ترین کاناپه بادی این شرکت تبدیل شود. جنس بدنه این محصول نیز همچون دیگر محصولات بادی از وینیل می باشد.

این متریال از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و از مزیت های آن می توان به سبک بودن و همینطور قابل تعمیر بودن آن نیز اشاره نمود. کاناپه بادی نسبت به کاناپه های ثابت از مزیت های متعددی برخوردار است. یکی از آن مزیت ها قیمت مناسب و ارزان می باشد. کاناپه بادی 2 نفره همانطور که از نام و تصاویر آن پیداست دارای قابلیت تبدیل به تخت خواب نیز می باشد. این محصول دو کاره را می توان در تمامی مکان ها اعم از منزل و یا محل کار استفاده نمود.

از این کاناپه می توان برای استراحت، مطالعه، تماشای تلویزیون و ... بهره برد. ساختار کلی آن به این صورت است که دارای یک عدد تکیه گاه، دو عدد دسته در دو طرف و نشیمنگاه دو تکه به صورت متصل به هم می باشد که برای تبدیل شدن به تخت خواب به راحتی باز شده و می تواند استراحتی سرشار از آرامش را برای شما فراهم سازد. شما می توانید برای خرید کاناپه بادی تخت خواب شو به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی با کیفیت ترین کاناپه بادی چند کاره تولید شده توسط شرکت بست وی به صورت تک رنگ و در رنگ طوسی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند بسیاری از انواع کاناپه بادی چند کاره تولید شده قابلیت تبدیل به مبل بادی، تخت خواب بادی، تشک بادی پشتی دار را دارد از همین رو نه تنها برای استراحت های کوتاه مدت و نشستن بلکه برای خواب نیز کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای مدل یک نفره نیز بوده تا بر اساس نیاز خود دو انتخاب متفاوت را داشته باشید. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

کاناپه بادی 2 نفره ارزان

طراحی و ساخت کاناپه بادی

طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصاویر قابل مشاهده بوده مانند یک کاناپه غیر بادی در نظر گرفته شده با این تفاوت که یک تشک بادی تاشو به بدنه اصلی متصل می باشد. این تشک تاشو توسط دریچه هوای مجزا توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و امکان تبدیل این کاناپه را به تخت و تشک فراهم می سازد. قسمت رویه نشیمنگاه و تکیه گاه به صورت مواج و مشبک طراحی شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. بدنه اصلی به همراه تکیه گاه های خود نیز به وسیله یک دریچه هوای دابل لاک قابل راه اندازی خواهد بود. از خصوصیت های این کاناپه بادی بست وی می توان به داشتن یک پمپ باد برقی دوکاره همراه این کالا اشاره کرد. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

کاناپه بادی تختخواب شو بست وی

کاناپه بادی تخت شو دو نفره

کاناپه بادی چند کاره 2 نفره

جنس و متریال کاناپه بادی

جنس بدنه اصلی کاناپه بادی تختخواب شو بست وی از پلاستیک PVC وینیل با دوام با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از روکش جیر برای قسمت رویه نشیمنگاه و تکیه گاه و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف و دیواره ها جهت مقاوم شدن بدنه در برابر برخورد آب استفاده شده است. به کار بردن پارچه جیر یا همان مخمل در قسمت رویه، باعث ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب و نشستن شده و تا حدودی در کاهش تعریق افراد موثر خواهد بود. از ویژگی های کاربردی جنس بدنه این محصول می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد. دقت داشته باشید که در صورت استفاده صحیح و جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به کاناپه بادی دو نفره بست وی تا سال ها طول عمر خواهد داشت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد راه اندازی شده کاناپه بادی تاشو خانگی و مسافرتی بست وی برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) در حالت باز شده (حالت تخت یا تشک) بوده که در صورت جمع کردن یا تا کردن تشک تاشو از مقدار طول کاناپه کاسته شده و به ارتفاع نشیمنگاه آن اضافه خواهد شد. این محصول تا مقدار 300 کیلوگرم تحمل وزن داشته از همین رو خیال مصرف کنندگان سنگین وزن نیز بابت استفاده از آن راحت خواهد بود. این محصول به همراه پمپ باد برقی خود در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 6.5 کیلوگرمی عرضه می شود. با توجه به اینکه یک ساک حمل برای این محصول در نظر گرفته شده، برای حمل آن نیازی به جا به جایی جعبه بسته بندی نخواهد بود.

ابعاد کاناپه بادی 2 نفره

در پایان...

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی در رنگ طوسی، یکی از با کیفیت ترین کاناپه بادی چند کاره و تاشو عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل، ویلا، باغ و حتی محل کار تولید شده است. این محصول می تواند برای مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون، استراحت های کوتاه مدت و خواب گزینه بسیار کاربردی باشد. برای خرید کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۶۴ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰۰ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس رویه
پی وی سی مخملی
وزن
6.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای جا لیوانی
پمپ باد برقی دوکاره
ساک حمل
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...