کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت خواب شو 1 نفره بست وی مدل 75065

از {{model.count}}

bestway 75065 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت خواب شو 1 نفره بست وی یکی محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت کمپانی بست وی می باشد که مناسب برای استفاده تمامی افراد در تمامی فضا ها می باشد. می توانید جزئیات بیشتریرا از این محصول در ادامه ی مطلب مطالعه بفرمایید.

کاناپه بادی تخت خواب شو 1 نفره بست وی مدل 75065 از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی است که به تازگی روانه بازار شده است و توانسته تا توجه بسیاری از افراد را به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد جلب کند. این محصول دارای قابلیت تبدیل به تخت خواب را داشته و به شما این امکان را می دهد که علاوه بر نشستن بر روی آن به خوابیدن نیز بپردازید. ساختار این کاناپه بادی تخت خواب شو به صورت طبی بوده و مناسب برای افراد بیمار نیز می باشد. جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل بوده که این متریال از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و دوام بالایی را برخوردار می باشد. تنها مشکلی که می تواند برای این متریال به وجود بیاید پاره شدن آن در اثر برخورد اجسام تیز می بشد که این مشکل را شرکت مستر اینتکس با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود رفع می نماید.

رویه این محصول و دسته های آن علاوه بر وینیل دارای یک روکش مخمل نیز می باشد و سطح نشیمنگاه و تکیه گاه کاناپه بادی تخت خواب شو 1 نفره به صورت مواج طراحی شده و از قابلیت ضد تعریق برخوردار می باشد. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 200 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر و ارتفاع: 64 سانتی متر است. تحمل وزن آن نیز 137 کیلوگرم بوده و دارای حجم بسته بندی بسیار مناسبی می باشد که به شما امکان جابجایی و حمل آسان این محصول را می دهد. شما می توانید این کاناپه بادی تخت خواب شو 1 نفره را به همراه خدمات پس از فروش و قیمتی مناسب از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

طول
200 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
137 کیلوگرم
ظرفیت
1 نفر
وزن
7.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای جا لیوانی
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...