کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس مدل 66552

از {{model.count}}

intex 66552 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که تولید این سری از محصول مربوط به سال 2020 بوده و جزو جدیدترین کاناپه بادی تختخواب شو های موجود در بازار ایران می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس مدل 66552 از دیگر محصولات بادی بسیار با کیفیت و کاربردی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2020 روانه بازار شده است. این محصول به علت اینکه کاربردی بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است توانسته است تا فروش فوق العاده ای را طی این سال ها تجربه کرده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد با مخمل پوشانده شده است. وینیل که با نام دیگر پی وی سی نیز در دنیا شناخته می شود متریالی بوده که تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. چرا که مقاومت بالایی در برابر فشار داشته و از تحمل وزن بالایی نیز برخوردار می باشد.

قسمت نشیمنگاه، تخت و تکیه گاه این محصول نیز به صورت مواج طراحی شده است. مواج بودن این محصول باعث می شود تا هنگامی که شما بر روی این کاناپه قرار میگیرید، فضایی بسیار کم بین بدن شما و سطح این کاناپه بادی ایجاد شده و با جریان یافتن هوا از این فضا از عرق کردن بدن شما جلوگیری می کند. در قسمت دسته ی این کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس یک عدد جا لیوانی تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا بطری نوشیدنی و یا لیوان خود را بدن نیاز به میز همراه خود داشته باشید. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب و یا محل کار برای خوابیدن، استراحت کردن و یا تماشای تلویزیون استفاده نمود. شما می توانید این کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات بادی با همکاران ما در شرکت مستر اینتکس تماس جاصل کنید.


کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس با ظرفیت دو نفره جدید ترین ورژن از تک مدل کاناپه بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از کیفیت ساخت و متریال بسیار خوبی نسبت به مدل های قبلی خود بهره می برد. این محصول که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده دارای مدل یک نفره نیز می باشد تا نسبت به نیاز و محل مورد استفاده دو انتخاب را پیش روی خود داشته باشید. کاناپه بادی اینتکس می تواند برای استراحت های کوتاه مدت، مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون، پذیرایی و ... در منزل و محل کار کاربرد داشته باشد از همین رو همیشه از فروش بالایی برخوردار بوده است. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

کاناپه بادی اینتکس جدید


طراحی و ساخت کاناپه بادی

طراحی و ساختار بدنه کاناپه بادی تخت شو اینتکس به صورت تاشو بوده و دارای دو تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی می باشد. قابلیت چند کاره بودن در این محصول به دلیل داشتن همین دو تشک تاشو بوده که هر کدام همانند بدنه اصلی توسط دریچه هوای دابل لاک مجزا راه اندازی می شوند. زمانی که این تشک ها را باز کنید کاناپه به تخت بادی و یا تشک بادی پشتی دار تبدیل شده تا فضایی بزرگ برای دراز کشیدن و خواب ایجاد کند. ویژگی دیگر در طراحی بدنه داشتن رویه مواج بوده که باعث پوشش بهتر اعضای بدن در تماس با خود و عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق مصرف کنندگان خواهد شد. دو محفظه قرار گیری بطری و ماگ روی تکیه گاه های دست نیز تعبیه شده که می توانید گوشی های موبایل را در این قسمت قرار دهید.

کاناپه بادی دو نفره اینتکس


جنس و متریال کاناپه بادی

مهمترین ویژگی تولید انواع محصولات بادی، جنس و متریال آن بوده زیرا در طول عمر و کیفیت آن تاثیر مستقیمی دارد. در این کاناپه بادی چند کاره اینتکس از پلاستیک PVC با دوام با دو نوع روکش جیر و وینیل استفاده شده که ضخامت خوبی را برای بدنه ایجاد کرده است. از روکش جیر برای سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن و خواب ایجاد کرده و در کاهش تعریق نیز موثر باشد. برای قسمت های کف و قسمت هایی از دیواره ها روکش وینیل به کار برده شده تا امکان پاک سازی و تمیز کردن راحت تری داشته باشد. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده تا با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد. خصوصیت دیگر این نوع جنس بدنه، قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از این کالا بوده تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت باشد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد باد شده کاناپه بادی 2 نفره اینتکس در حالت باز شده برابر با (طول: 224 سانتی متر، عرض: 203 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که نسبت به مدل قبلی کمی افزایش پیدا کرده است از همین رو می تواند حتی تا سه نفر را در خود جهت نشستن جا دهد. زمانی که دو تشک تاشو را جمع کنید از مقدار طول بدنه کاسته شده و ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین بیشتر خواهد شد در حالی که ارتفاع ذکر شده در ابعاد اولیه از نشیمنگاه بدنه اصلی تا تکیه گاه می باشد. تحمل وزن این کالا برابر با 200 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این محصول می باشد. این کاناپه در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 5 کیلوگرمی عرضه می شود.


پرسش های متداول

  • آیا هنگام نشستن و خواب در این کاناپه سطح رویه فرو می رود؟

خیر. به دلیل استفاده از ساختار مقاوم PVC در داخل بدنه، هنگام باد کردن این لایه ها باعث استحکام سطح رویه شده تا در زمان استفاده به هیچ عنوان حالت فرو رفتگی به خود نگیرد.

  • آیا می توان از باد کردن یک و یا دو تشک تاشو متصل به بدنه صرف نظر کرد؟

بله. علاوه بر بدنه اصلی، دو تشک تاشو متصل شده نیز هر کدام دارای دریچه هوای مجزا بوده که در صورت دلخواه می توانید آن ها را باد کرده و یا از باد زدن به آنها صرف نظر کنید.

در پایان...

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس جدید ترین و با کیفیت ترین کاناپه بادی تاشو و چند کاره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل و محل کار و حتی در ویلا و باغ کاربرد دارد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده که می توانید از آن هم برای استراحت های سطحی و هم برای خواب چند ساعته استفاده نمایید. برای خرید کاناپه بادی دو نفره اینتکس می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
224 سانتی متر
عرض
203 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ظرفیت
2 نفر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای جا لیوانی
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...