کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتایم مدل yt-142

از {{model.count}}

intime yt-142 twin inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره محصولی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس از شرکت اینتایم بوده که دارای دو مدل با روکش جیر و روکش وینیل و در رنگبندی مختلف بوده که جهت خواب ، استراحت های روزمره و بازی های رایانه ای تولید شده است.

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره محصولی از شرکت اینتایم با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا در واقع از پر کاربرد ترین محصولات بادی جهت خواب ، استراحت های سطحی ، بازی های رایانه ای ، تماشای تلویزیون و همچنین مطالعه می باشد. این محصول دارای قابلیت چند کاره بوده که دلیل آن داشتن دریچه های باد مجزا برای قسمت های مختلف بدنه و داشتن تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی می باشد از همین رو می توانید به سادگی حالت این کاناپه بادی را عوض کرده و به یک تشک بادی و یا تخت بادی تبدیل کرد. در این حالت از ارتفاع نشیمنگاه کاسته شده و به طول بدنه اضافه خواهد شد تا به راحتی حالت درازکش روی این محصول داشته داشته باشید. ابعاد آن در حالت باز شده (حالت تشک) برابر با (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 153 سانتی متر ، ارتفاع: 79 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه یعنی تکیه گاه می شود اما هر تشک خود ارتفاع 15 سانتی متری دارد که در حالت جمع شده ارتفاع سطح نشیمنگاه تا تا 30 سانتی متر افزایش می دهند.

از ویژگی های دیگر در طراحی و ساختار بدنه می توان به رویه مواج آن اشاره کرد. قابلیتی که در بسیار از انواع کاناپه بادی دیده شده زیرا به خوبی اعضای بدن در تماس با خود را در بر گرفته و با عبور دادن جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. کاناپه بادی دو نفره اینتایم ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده و به دلیل نوع روکش های به کار برده شده در قسمت بیرونی خود در دو مدل متفاوت تولید شده است. یک مدل از روکش جیر برای سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه برخوردار بوده و مدل دیگری کاملا از روکش وینیل برای تمام قسمت های بدنه خود استفاده شده تا این مدل را برای استفاده در زمینه ماساژ کاربردی تر سازد. این نوع متریال انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و به راحتی قابل تمیز شدن و شستشوی دستی خواهد بود. جهت خرید کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره اینتایم کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتایم در رنگ زرشکی، یکی از راحت ترین کاناپه بادی چند کاره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس از برند intime بوده که برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان جهت استراحت های سطحی، خواب، تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای قابل استفاده خواهد بود. امروزه انواع مختلفی از کاناپه بادی یک نفره و دو نفره به بازار محصولات بادی عرضه شده که با صرف هزینه ای مقرون به صرفه تر می توانید فضایی بسیار راحت برای استراحت خود فراهم کنید. داشتن خصوصیت هایی از جمله وزن سبک و حجم کم برای حمل راحت، متریال قابل تعمیر، نرم و با دوام بودن و همچنین راه اندازی و جمع شدن سریع و آسان، خرید کاناپه بادی را منطقی تر کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر کاناپه بادی تخت شو اینتایم خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم با این محصول داشته باشید.

کاناپه بادی اینتکس

طراحی و ساختار کاناپه بادی

مهمترین ویژگی در کاناپه بادی تاشو دو نفره اینتایم، داشتن یک تشک بادی تاشو متصل به بدنه و چند کاره کردن این محصول می باشد. این تشک به سادگی قابلیت باز و بسته شدن داشته تا این کالا را در حالت جمع بودن تشک به یک کاناپه بادی یا مبل بادی و در حالت باز نیز به تشک بادی و تختخواب بادی تبدیل کند. گفتنی است که تکیه گاه های مربوط به دست ها قابلیت باد شدن مجزا را داشته و می توانید با استفاده از دکمه های تعبیه شده برای آنها، تگیه گاه های دست را جدا کرده و در طرفی دیگر متصل کرد. در واقع این تکیه گاه ها مانند یک بالش بادی برای شما کاربرد خواهد داشت.
تشک تاشو و بدنه اصلی نیز هر کدام توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی شده و باد می شوند. لازم به ذکر است که برای راه اندازی آن نیاز به تهیه کردن مجزای پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس خواهد بود.

کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت شو اینتکس

جنس و متریال کاناپه بادی

جنس بدنه اصلی کاناپه بادی 2 نفره خانگی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و با دوام بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل برای دیواره ها و کف استفاده شده است. این متریال با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف پذیری مناسبی نیز برخوردار بوده تا در ابعاد کوچکتری جمع شود. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به رویه ضد تعریق و نرم آن و همچنین قابلیت تعمیر در صورت وارد شدن هر گونه آسیب به بدنه اشاره کرد تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت باشد.
هر کاناپه بادی از متریال سبک اما با دوامی همچون پی وی سی بهره برده تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر باشد. در قسمت هایی که از روکش وینیل استفاده شده می توانید تنها با استفاده از یک پارچه نم دار اقدام به تمیز کردن این قسمت ها کنید.

ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد باد شده این کاناپه بادی تخت خواب شو در حالت باز شده تشک تاشوی خود برابر با (طول: 193 سانتی متر، عرض: 153 سانتی متر، ارتفاع: 79 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند به سادگی تا دو نفر را در خود برای دراز کشیدن یا نشستن جای دهد. ارتفاع ذکر شده از قسمت کف بدنه اصلی تا بالای تکیه گاه کمر بوده اما ارتفاع نشیمنگاه می تواند بین 20 الی 40 سانتی متر متغیر باشد. این محصول تحمل وزن 200 کیلوگرمی داشته به همین جهت برای بسیاری از افراد سنگین وزن قابل استفاده خواهد بود. کاناپه بادی قابل حمل اینتایم در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 11.2 کیلوگرمی عرضه می شود.

جمع بندی

کاناپه بادی اینتایم تختخواب شو 2 نفره، تنها مدل تولید شده توسط شرکت اینتایم در دو نوع با روکش جیر و یا وینیل بوده که برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان عرضه شده است. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و باغ بوده و برای خواب و نشستن بهترین گزینه خواهد بود. برای خرید کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول در حالت باز شده
193 سانتی متر
عرض
153 سانتی متر
ارتفاع تا تکیه گاه
79 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس رویه
جیر و وینیل (2 مدل)
وزن
11.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت چند کاره
دارای دو مدل جیر و وینیل
دارای رنبگندی مختلف
رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...