کاناپه بادی تختخواب شو از محصولات کاربردی می باشد که قابل استفاده در منزل، محل کار و یا حتی مسافرت ها می باشد. شرکت های اینتکس و بست وی اقدام به تولید این دسته بندی از محصولات کرده اند که در ادامه به توضیح و بیان مزایا و معایب چند نمونه از پرطرفدارترین آن ها خواهیم پرداخت.


کاناپه بادی دو نفره اینتکس یکی از محصولات پرطرفدار این برند می باشد که دارای ابعادی مناسب برای استفاده دو نفره و در صورت استفاده در وزن های کمتر تا سه نفر نیز فضای کافی برای استفاده خواهید داشت. تحمل وزن این کالا ۲۰۰ کیلوگرم می باشد که می توان تحمل وزن بالای در برابر عرض ۱۹۳ سانتی متری و طول ۲۲۱ سانتی متری (در حالت تخت) دانست. وزن این کالا ۶ کیلوگرم بوده و به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد و می توانید از این کاناپه بادی دو نفره در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید. بدنه این کالا از پی وی سی مخملی دولایه تشکیل شده است و دارای روکشی از جنس مخمل ضدتعریق می باشد تا بتوانید ساعات طولانی از محصول استفاده نمایید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد. بخش کف کالا نیز از پی وی سی چرمی تشکیل شده است تا در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد و بتوانید از محصول در فضاهای باز نیز استفاده نمایید.


کاناپه بادی تختشو


کاناپه بادی دو نفره تختشو بست وی نیز از محصولات پرطرفدار این برند می باشد که دارای چندین کاربرد نیز می باشد و با نام کاناپه بادی ۵ کاره نیز شناخته می شود. از قابلیت های این محصول می توان به امکان استفاده بعنوان تشک بادی برای خواب، تشک بادی شیب دار، مبل بادی و تخت خواب اشاره نمود. همچنین از این محصول می توان بر روی آب نیز استفاده نمود که این ویژگی به کمک بدنه یکپارچه چرمی آن میسر خواهد شد. این بدنه تشکیل شده از پی وی سی وینیل موجب ضدآب شدن تمام نقاط محصول خواهد شد و شما نگرانی بابت استفاده از محصول در کنالر استخر و یا حتی داخل استخر و فضاهای باز مرطوب نخواهید داشت. باد کردن این محصول توسط دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه و هر یک از پمپ بادهای دستی، برقی و یا پدالی شرکت های اینتکس و بست وی صورت خواهد گرفت. 


کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو


کاناپه بادی تک نفره تخت شو اینتکس نیز از محصولات پرطرفدار این شرکت بشمار می رود که همانند مدل دو نفره خود، دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل به همراه روکش مخملی می باشد که کاملا ضدتعریق می باشد. استفاده از پی وی سی وینیل دولایه در بخش کف موجب ضدآب شدن بخش کف محصول شده است. طول این کاناپه بادی ۱ نفره نیز همانند مدل دو نفره در حالت تخت ۲۲۱ سانتی متر بوده و عرض محصول نیز ۱۰۷ سانتی متر می باشد. ارتفاع ۶۶ سانتی متری مبل نیز از ویژگی های محصول بشمار می رود که به شما امکان استفاده برای مشاهده تلویزیون، مطالعه و یا استراحت های روزمره را به شما خواهد داد. تحمل وزن این مبل بادی تخت خواب شو نیز ۱۲۰ کیلوگرم بوده و طیف بسیاری از استفاده کنندگان را پوشش خواهد داد که البته با کم کردن مقدار کمی از باد محصول می توان این تحمل وزن را افزایش نیز داد.


  • جمع بندی

کاناپه بادی محصولی کاربردی برای مسافرت و یا استراحت های رومزهر و مقطعی می باشد که دارای ویژگی های منحصربفردی بوده و می تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از عزیزان که قصد خرید کالایی کاربردی با کمترین میزان هزینه را دارند باشد. وزن کم، مقرون به صرفه بودن، چندکاره، قابل استفاده در داخل و یا خارج منزل و ضدرطوبت بودن از ویژگی های منحصربفرد این کالاها بشمار می روند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات می توانید با همگاران ما در نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.