لوازم یدکی استخر پیش ساخته

چراغ خورشیدی شناور استخر پیش ساخته بست وی مدل 58111

از {{model.count}}

bestway 58111 above ground pools floating light

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چراغ خورشیدی شناور استخر پیش ساخته بست وی یکی از لوازم جانبی تزئینی برای ایجاد روشنایی در قسمت رویه آب استخر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت شارژ با نور خورشید را داشته و امکان نوردهی در چند رنگ مختلف را فراهم می سازد.

چراغ شناور خورشیدی استخر پیش ساخته محصولی از شرکت بست وی، به عنوان یکی از لوازم جانبی تزئینی قابل استفاده روی آب و حتی روی زمین و چمن محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای قطر 18 سانتی متری بوده و با توجه به داشتن وزنی حدود 450 گرم به خوبی روی آب شناور خواهد ماند. ساختار بدنه در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و به نوعی چراغ خورشیدی ضد آب استخر محسوب می شود. این محصول دارای منبع تغذیه ای شارژی با قابلیت شارژ شدن با نور آفتاب بوده به همین دلیل نیازی به استفاده از برق نخواهد بود.

از خصوصیت های این چراغ روشنایی استخر پرتابل می توان به قابلیت روشن شدن اتوماتیک آن هنگام شب، نوردهی در چند رنگ مختلف برای زیبایی بیشتر فضای داخلی استخر و همچنین قابلیت کار 8 ساعته با یک بار شارژ در طول روز توسط نور خورشید اشاره کرد. برای خرید چراغ خورشیدی شناور استخر پیش ساخته بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۴۵۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...