چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل Boyard 4 Plus

از {{model.count}}

Husky boyard 4 plus mountaineering tent

تعداد
نوع
9,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل Boyard 4 Plus چادر کوهنوردی حرفه ای دو پوش مناسب برای استفاده در قله و فصل زمستان، این چادر کوهنوردی دارای ظرفیتی معادل چهار نفر می باشد و همچنین کاملا ضد آب و ضد باد می باشد. برای خرید و استعلام قیمت چادر کوهنوردی 4 نفره را از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

چادر کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل Boyard 4 Plus یکی از چادر کوهنوردی های تولید شده توسط برند نام آشنای هاسکی می باشد، این برند تولید کننده انواع چادر کوهنوردی و طبیعت گردی می باشد، البته کیسه خواب، کوله پشتی کوهنوردی، زیرانداز و.... را تولید میکند، اما چادر کوهنوردی این برند بسیار کاربردی و همچنین بی همتا هستند. این چادر کوهنوردی مناسب برای استفاده 4 نفره می باشد که به صورت چهار نفر خوابیده در آن استراحت کنید. ابعاد این چادر کوهنوردی برابر است با 400 × 210 × 130 سانتی متر که ابعادی مناسب برای چادر کوهنوردی 4 نفره می باشد.

ابعاد داخلی این چادر ارتفاع هاسکی نیز برابر است با 205 × 200 سانتی متر. در هر دو طرف این چادر کوهنوردی 95 سانتی متر فضا اضافی برای انبار کردن و یا آشپزی کردن مهیا شده است که بسیار کاربردی می باشد. در طرفین این چادر کوهنوردی دو درب قرار گرفته شده است که از هر دو طرف می توانید وارد اتاقک اصلی چادر ارتفاع شوید. با توجه به ابعاد ذکر شده این چادر به گونه ای است که در برابر باد مقاومت بسیار بالایی دارد. چادر کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل Boyard از بهترین متریال ساخته شده است. شایان ذکر است که این چادر کوهنوردی به صورت دو پوشش طراحی شده است. اکثر چادر کوهنوردی ها به این صورت ساخته شده اند که در برابر باد و باران مقاومت داشته باشند.

رویه این چادر از پلی استر ساخته شده که رویه ای از جنس پلی اورتان نیز بر روی آن قرار گرفته است که کاملا آن را ضد آب میکند. در داخل این چادر کوهنوردی یک عدد جیب داخلی برای قرار دادن وسایل تعبیه شده است و یک عدد آویز چراغ نیز بر روی چادر قرار گرفته شده است می توانید از انواع چراغ چادر برای داخل آن استفاده کنید. ساختار این چادر به صورت فریمی یا همان عصایی می باشد، عصا های این چادر ارتفاع هاسکی از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت چادر را افزایش و همچنین وزن آن را کاهش میدهد. با توجه به متریال ذکر شده این چادر دارای وزنی معادل با 4.4 کیلوگرم دارد. برای خرید چادر کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل Boyard 4 Plus می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

چادر کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل Boyard 4 Plus

مقدمه

در کوهنوردی و پیاده‌روی، یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر گرفته شود، استفاده از تجهیزات مناسب است. یکی از این تجهیزات، چادر است. چادر کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل Boyard 4 Plus یکی از چادرهایی است که برای استفاده در کوهنوردی و پیاده‌روی مناسب است. در این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی‌های این چادر پرداخته می‌شود.

ویژگی‌های چادر کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل Boyard 4 Plus

  • ظاهر

این چادر دارای دو درب و دو دریچه هوا دارد که برای تهویه بهتر در نظر گرفته شده است. همچنین در کنار هر در، یک پنجره هوا نیز وجود دارد که از تهویه داخل چادر کمک می‌کند.

  • ابعاد

ابعاد این چادر، 400 × 210 × 130 سانتی‌متر است که ابعاد بسیار مناسبی برای استفاده چهار نفر بصورت همزمان بوده و فضای کافی برای استراحت در اختیار خواهید داشت. همچنین این چادر کمپینگ هاسکی دارای وزن 4.4 کیلوگرمی است که در سهولت در جابجایی محصول کمک بسزایی خواهد نمود. 

  • جنس بدنه

جنس بدنه چادر کوهنوردی، پلی استر آکسفورد و نایلون مقاوم در برابر آب و گرد و خاک است که از آن برای ساخت این چادر استفاده شده است. همچنین این پارچه، مقاوم در برابر پارگی و سایش است و می توانید از هر نوع شرایط آب و هوایی از آن استفاده نمایید.

  • قابلیت نصب آسان

چادر کوهنوردی ۴ نفره هاسکی مدل Boyard ۴ Plus دارای سیستم عصایی با قابلیت نصب آسان است که باعث می‌شود نصب و جمع کردن این چادر بسیار ساده باشد. این سیستم شامل چهار میله فلزی عصایی با قطر 8.5 میلی‌متر است که با یکدیگر متصل می‌شوند و پس از نصب، به شکلی کامل قوسی شکل گرفته و برای استفاده آماده می‌شود. این سیستم، نصب چادر را بسیار سریع و ساده می‌کند و برای افرادی که تازه با کوهنوردی آشنا می‌شوند، بسیار مناسب است. همچنین این ساختار عصایی سبب مقاومت دوچندان محصول دربرابر بارش باران و بادهای شدید شده است.

  • ظرفیت

این چادر برای استفاده توسط ۴ نفر مناسب است و دارای فضای اضافی برای قرارگیری وسایل اضافی نیز می باشد. این فضاها با دیواره ای که به وسیله بدنه اصلی چادر که از پوشش دوم متمایز است جدا شده‌اند. این قابلیت باعث می‌شود که برای ۴ نفر، فضای کافی برای استراحت و خواب در این چادر فراهم شود و علاوه بر آن فضای قابل توجهی برای قرار دادن لوازم خود در هنگام استراحت در اختیار داشته باشید.

  • مقاوم در برابر باد و باران

این چادر با استفاده از پارچه آکسفورد نایلونی مقاوم در برابر آب و باد، به‌صورت کامل ضدآب بوده و همچنین ساختار قوسی این چادر، در برابر باد نیز بسیار مقاوم است و در هنگام وزش باد، این چادر با ثبات خود به استفاده کنندگان امکان استراحت را می‌دهد. همچنین برای افزایش ایمنی در بسته بندی محصول طناب و میخ های اتصال به زمین نیز قرار داده شده است که به کمک آن ها می توانید محصول را در شرایط وزش بادهای شدید به زمین متصل کنید و با اطمینان بیشتری به استراحت بپردازید.

چادر کوهنوردی چهار نفره هاسکی

نتیجه گیری

در مجموع، چادر کوهنوردی ۴ نفره هاسکی مدل Boyard ۴ Plus یکی از بهترین و گزینه‌های مناسبی برای کوهنوردان، گردشگران و کمپینگ‌های طبیعت محور است. با توجه به ویژگی‌های فنی و طراحی کاملاً مناسب، این چادر به‌راحتی قابل استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی است و کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
400 × 210 × 130 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
۲۰۵ × ۲۰۰ × 130 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
۴.۴ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...