چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 3-2 نفره هاسکی مدل Felen

از {{model.count}}

felen 2-3 husky mountain tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 3-2 نفره هاسکی مدل فلن (Felen) یکی از با کیفیت ترین و حرفه ای ترین چادر مسافرتی برای ارتفاع محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار دو پوش و روش راه اندازی عصایی یا همان میله ای بوده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ باد و بارش باران برخوردار است تا در هر نوع شرایط جوی قابل استفاده باشد.

چادر کوهنوردی 2 به 3 نفره هاسکی مدل Felen یکی از حرفه ای ترین چادر مسافرتی ارتفاع محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند دیگر چادر کوهنوردی تولید شده از ساختار بدنه دو پوش بهره مند بوده تا با توجه به خاصیت ضد آب بودن خود در تمامی فصول قابل استفاده باشد. بدنه اصلی دارای سقف توری به عنوان هواکش بوده که جهت تهویه هوای اتاقک بسیار کاربرد خواهد داشت. پوشش ضد آب بیرونی نیز از هواکش برخوردار بوده با این تفاوت که نوع طراحی آن به گونه ای بوده که کاملا مانع از ورود حتی یک قطره آب خواهد شد. این محصول دارای ساختار راه اندازی عصایی بوده و با فریم هایی از جنس آلومینیوم کاملا ضد زنگ نصب می شود.

ابعاد کلی چادر دو نفره هاسکی برابر با (طول: 330 سانتی متر، عرض: 165 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده اما ابعاد اتاقک اصلی برابر با (طول: 220 سانتی متر، عرض: 145 سانتی متر) خواهد بود بنابراین دو نفر را به صورت درازکش و 4 نفره را به صورت نشسته در خود جای خواهد داد. این محصول دارای یک ساک حمل مخصوص بوده و با توجه به وزن بسته بندی 4.8 کیلوگرمی خود توسط کوله پشتی بزرگ نیز قابل حمل خواهد بود. از ویژگی های دیگر این چادر مسافرتی 2 نفره می توان به جیب داخلی، آویز چراغ سقفی، میخ و طناب برای مهار چادر روی زمین اشاره کرد.

چادر کوهنوردی 3 نفره هاسکی دارای بدنه ای از جنس پارچه پلی استر و نایلون بوده که متریالی مقاوم در برابر نفوذ باد و باران محسوب می شود. این متریال در پوشش دوم نیز استفاده شده با این تفاوت که از روکش پلی اورتان با مقاومت 7 هزار میلی متری در برابر بارش باران بهره مند است. برای خرید چادر کوهنوردی 2 به 3 نفره هاسکی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
165 × 330 × 130 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
220 × 145 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
4.8 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...