چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 3 نفره کله گاوی مدل k2003

از {{model.count}}

pekynew k2003 three person mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 3 نفره کله گاوی مدل K2003 یکی از بهترین چادر مسافرتی مناسب برای ارتفاعات محسوب شده که همانند مدل دو نفره خود از ساختار دو پوش و عصایی برخوردار است. چادر کوهنوردی ضد آب پکینیو بدنه پلی استر و مقاوم در برابر بارش تا 300 میلی متر داشته و فریم های آن از آلومینیوم مقاوم و سبک می باشد. این چادر دارای میخ برای مهار روی زمین، جیب داخلی و آویز چراغ سقفی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

چادر کوهنوردی 3 نفره کله گاوی k2003 مدل بزرگتر از سری چادر مسافرتی مخصوص ارتفاع از خانواده سری K پکینیو بوده که جهت سفر در ارتفاعات و کوهنوردی های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل دو نفره خود داشته و از یک بدنه اصلی و پوشش دوم مجزا برخوردار است تا علاوه بر تهویه هوای بهتر اتاقک در فصول گرما، در برابر بارش باران و اشعه آفتاب نیز مقاومت لازم را داشته باشد. ساختار راه اندازی این محصول به صورت عصایی بوده از همین رو فریم یا همان میله های نصب شونده به شکل مجزا در کنار بدنه چادر قرار داده شده است. چادر کوهنوردی سبک کله گاوی دارای دو درب با پشه بند بوده تا امکان ورود و خروج از چادر به راحتی صورت گیرد. از ویژگی های دیگر آن می توان به جیب داخلی و آویز چراغ سقفی و همچنین سقف توری بدنه اصلی اشاره کرد.

ابعاد راه اندازی شده چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو برابر با (طول: 208 سانتی متر، عرض: 185 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده که ابعاد داخلی آن محسوب می شود. زمانی که پوشش دوم را روی بدنه اصلی نصب کنید دو فضای خالی در مقابل درب ها ایجاد شده که ابعاد کلی این چادر مسافرتی دو پوش را به (طول: 208 سانتی متر، عرض: 285 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) می رساند. این دو فضای خالی که عموما به آشپزخانه این مدل از چادر سفری معروف بوده برای آشپزی هنگام بارش و همچنین برای قرار دادن لوازم اضافی بسیار کاربردی خواهد بود.

جنس و متریال بدنه اصلی و همچنین پوش دوم چادر کوهنوردی عصایی کله گاوی از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که بدنه ای مقاوم در برابر بارش تا مقدار 3000 میلی متر را فراهم ساخته است. این نوع پارچه دارای وزن سبک به همراه دوخت های آپارات شده بوده و به هیچ وجه قطره های آب نیز از آنها نفوذ نخواهند کرد. برای قسمت کف نیز از این متریال به اضافه پلی آمید استفاده شده تا در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت کافی را داشته باشد. این بدنه توسط فریم یا همان میله هایی از جنس فایبرگلاس راه اندازی می شود. این فریم ها در کنار داشتن مقاومت بالا وزن سبکی نیز دارند به همین دلیل تاثیر چندانی در سنگینی وزن چادر نخواهند داشت. گفتنی است که جهت مهار پایه ها و بدنه چادر روی زمین می توایند از طناب و میخ های همراه این کالا استفاده نمایید. برای خرید چادر کوهنوردی 3 نفره کله گاوی دو پوش کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
208 × 285 × 130 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
208 × 185 × 130 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
2.9 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای جیب داخلی و آویز چراغ سقفی
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...