چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل zenith 2

از {{model.count}}

kailas zenith 2 mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل zenith 2 چادر کوهنوردی مناسب برای استفاده دو نفر، دارای ساختار دو پوش، پوش اول پلی استر، پوش دوم پلی استر با روکش پلی اورتان، فریم های آلومینیومی، چادر کوهنوردی زینت 2 کاملا ضد آب و مناسب برای قله نوردی و کوهنوردی، برای خرید چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل zenith 2 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید کایلاس یکی از تولیدکنندگان برتر لوازم کوهنوردی و قله نوردی می باشد که در این زمینه سعی داشته تا بهترین محصولات را تولید کند تا هم گام با برند های اروپایی فعالیت کند که به خواسته خود نیز رسید، کایلاس یک سری چادر کوهنوردی و چادر ارتفاع حرفه ای را نیز تولید کرده که مدل zenith یکی از آنها می باشد. این چادر دارای ساختار عصایی و دو پوش می باشد که مناسب برای استفاده در کوهنوردی و قله نوردی می باشد، ابعاد این چادر کوهنوردی کایلاس برابر است با 210 سانتی متر به طول، 140 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر که ابعادی مناسب برای چادر کوهنوردی 2 نفره می باشد. پوش اول این محصول از پلی استر و پوش دوم چادر کوهنوردی دو نفره کایلاس از پلی استر با روکش پلی اورتان ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

فریم های این چادر از آلومینیوم ساخته شده است که مقاومت چادر را در برابر باد افزایش می دهد. با توجه به استفاده کردن پارچه پلی استر و پلی اورتان در ساخت این چادر، آن را به یک چادر دو پوش ضد آب کوهنوردی تبدیل کرده است که به راحتی می توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. نکته قابل توجه اینجاست که ساختار این چادر با بقیه چادر های موجود در بازار یک مقداری متفاوت است زیرا پوش به بدنه اصلی متصل می شود و پوش دوم به فریم وصل می شود و فریم های این محصول از بر خلاف بقیه چادر کوهنوردی ها بیرون از پوش اول و دوم می باشد. در داخل این محصول جیب داخلی برای قرار دادن وسایل قرار داده شده است. برای خرید چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل zenith 2 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
۱۴۰ × ۲۱۰ × ۱۱۰ سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۲ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...