چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل Pterosauria

از {{model.count}}

kailas Pterosauria two person mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل اتاق دار یکی از حرفه ای ترین چادر مسافرتی برای ارتفاعات بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی از نظر متریال می باشد. این چادر ارتفاع دارای یک اتاقک اصلی و یک پوشش بیرونی با قابلیت ایجاد یک اتاقک در مقابل درب می باشد تا باعث افزایش فضای داخلی شود. محصولی که در برابر نفوذ بارش تا 5 هزار میلی متر مقاوم بوده و قابلیت مهار روی زمین را دارد. چادر کوهنوردی کایلاس با مناسب ترین قیمت توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل Pterosauria یکی از حرفه ای ترین و بهترین چادر مسافرتی مخصوص ارتفاع و کوهنوردی های سنگین بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه از نظر راه اندازی به صورت عصایی می باشد از همین رو توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم کاملا ضد زنگ و سبک، شکل و استحکام لازم را به خود می گیرد. همانطور که می دانید طراحی بدنه به صورت دو پوش بوده و شامل یک اتاقک اصلی و یک پوشش بیرونی مجزا می باشد با این تفاوت که پوشش بیرونی نیز برای راه اندازی فریم های مجزا دارد. زمانی که این چادر را نصب کنید یک اتاقک بزرگ در مقابل یک درب و یک اتاقک کوچک در مقابل درب دیگر ایجاد خواهد شد. اتاقک بزرگتر را می توان تنها با استفاده از یک زیرانداز محلی برای خواب دو نفر ایجاد کرد. این فضا برای آشپزی در شرایط جوی بد و همچنین قرار دادن وسیله های اضافی بسیار کاربردی خواهد بود. اتاقک دیگر هم برای قرار دادن کفش ها استفاده بیشتری دارد.

جنس بدنه اتاقک اصلی از پلی استر و مش بوده که بدنه ای تنفس پذیر با تهویه پذیری بالا دارد از همین رو در فصول گرما با جریان دادن هوا مانع از تعریق افراد خواهد شد. هنگام بارش نیز می توان از پوشش دوم که ساخته شده از متریال پلی استر با ترکیبی از نایلون بوده استفاده نمود. این پارچه رویه ای از متریال پلی اورتان داشته به همین دلیل قادر است در برابر بارش باران تا مقدار 5000 میلی متر و نفوذ اشعه آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. برای قسمت کف اتاقک اصلی نیز از پلی اورتان و پلی آمید استفاده شده که به خوبی مانع از نفوذ رطوبت خواهد شد. این محصول در حالت کلی ابعاد راه اندازی شده (طول: 406 سانتی متر، عرض: 150 سانتی متر، ارتفاع: 98 سانتی متر) داشته اما اتاقک اصلی ابعادی برابر با (طول: 253 سانتی متر، عرض: 150 سانتی متر، ارتفاع: 98 سانتی متر) دارد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به جیب داخلی، آویز چراغ سقفی، میخ و طناب مخصوص مهار چادر روی زمین اشاره کرد. برای خرید چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
406 × 150 × 98 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
253 × 150 × 98 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
1.5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال عصایی
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای اتاقک در مقابل درب
دارای جیب و آویز چراغ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...