چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل AD III

از {{model.count}}

kailas AD III 2 person mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل AD lll از با کیفیت ترین و حرفه ای ترین چادر مسافرتی ارتفاع تولید شده توسط شرکت کایلاس بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه به صورت دو پوش و کاملا ضد آب بوده و به صورت عصایی گیره ای راه اندازی و نصب می شود. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به جیب داخلی، آویز چراغ سقفی، میخ و طناب مخصوص مهار چادر روی زمین اشاره کرد.

چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس مدل AD lll یکی از حرفه ای ترین چادر مسافرتی مخصوص ارتفاع بوده که برای سفر به ارتفاعات و قله نوردی عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل های دیگر خود داشته و شامل یک بدنه اصلی و یک پوشش دوم (پوشش بیرونی مجزا) می باشد. ساختار دو پوش کامل، این چادر مسافرتی 2 نفره با به یک محصول کاملا ضد آب تبدیل کرده است از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در فصول سرد سال خواهد بود. ساختار راه اندازی آن به صورت عصایی بوده و با توجه به اهرم های گیره ای تعبیه شده روی بدنه اصلی، نصب و راه اندازی آن را بسیار سریع تر و راحت تر نموده است. در داخل اتاقک اصلی نیز جیب های کوچکی برای قرار دادن لوازم کوچک و کاربردی و یک آویز چراغ سقفی در نظر گرفته شده است.

جنس بدنه اصلی از پارچه پلی استر با ترکیبی از مش یا همان پارچه توری بوده که برای تهویه هوای اتاقک به کار برده شده است. این متریال در قسمت کف کمی قوی تر بوده و با ترکیب پلی اورتان به خوبی مانع از نفوذ آب و رطوبت خواهد شد. اما بر خلاف بدنه اتاقک اصلی، پوشش دوم از پلی استر و نایلون با روکش پلی اورتان ساخته شده تا به مقدار 3000 میلی متر در برابر نفوذ بارش باران مقاوم باشد. پوشش دوم چادر کوهنوردی کایلاس به راحتی و بدون فریم روی بدنه نصب شده و با شیب خود، بارش حاصل از برف یا باران را به سمت زمین جاری می کند تا از نفوذ به داخل جلوگیری کند. این بدنه توسط فریم یا همان میله های آلومینیومی کاملا ضد زنگ و با کیفیت راه اندازی می شود. این فریم ها دارای میخ و طناب جهت مهار روی زمین در زمان وزش باد های شدید می باشند تا بیش از پیش استحکام بالایی به خود بگیرند.

از ویژگی های مهم دیگر در این محصول می توان به ایجاد دو فضای خالی در مقابل دو درب بدنه اشاره کرد. این دو فضا توسط پوشش دوم ایجاد شده و برای آشپزی در شرایط جوی بد و قرار دادن لوازن اضافی هنگام خواب بسیار کاربردی خواهد بود. جهت حمل راحت و با حجم بسیار کمتر این چادر کوهنوردی حرفه ای، یک ساک حمل ضد آب نیز برای آن در نظر گرفته شده است. برای خرید چادر کوهنوردی 2 نفره کایلاس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
260 × 210 × 110 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
140 × 210 × 110 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
2.1 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای جیب داخلی و آویز چراغ سقفی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...