چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 1 نفره پکینیو مدل K2002

از {{model.count}}

Pekynew K2002 one person tent

تعداد
نوع
3,400,000
3,150,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 1 نفره پکینیو مدل K2002 یک چادر ضد آب بوده که از سری تولیدات شرکت Pekynew می باشد که به تازگی وارد بازار محصولات کمپینگ و کوهنوردی گردیده است. این چادر کله گاوی به صورت دو پوش طراحی شده. بدنه اصلی آن دارای پشه بند و پوش چادر نیز ضد آب می باشد. ساختار این محصول به صورت عصایی است . راه اندازی آن به سرعت انجام می شود. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری از این محصول را مطالعه بفرمایید.

چادر کوهنوردی 1 نفره پکینیو مدل K2002 محصولی جدید و بسیار با کیفیت از کمپانی Pekynew می باشد که در بازار محصولات کمپینگ و کوهنوردی ایران با نام کله گاوی نیز شناخته می شود. این محصول مناسب برای تمامی فصول بوده و می توان از آن در شرایط متفاوتی استفاده نمود. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، چادر یک نفره دارای رنگ بندی بوده که رنگ های آن تشکیل شده از رنگ های سبز، قرمز و نارنجی می باشد. 

ساختار این چادر کله گاوی یک نفره به صورت عصایی طراحی گردیده است. تعدادی میله از جنس آلومینیوم ضد زنگ درون بسته بندی این چادر قرار داده شده است که با رد شدن از محفظه های مخصوص این میله ها می تواند نقش اصلی را در برپایی چادر ایفا کند. این میله ها که در واقع ستون های اصلی چادر می باشند، دارای انعطاف بسیار خوبی بوده و در اثر وزش شدید باد، مشکلی برای آن ها به وجود نخواهد آمد.

بدنه ی اصلی چادر کوهنوردی تولید شده از پلی استر است. این متریال دارای کیفیت و دوام بسیار خوبی نیز می باشد. قسمت هایی از این چادر از توری تولید شده است که نقش نورگیر و پشه بند را دارند. همچنین می توانند به تهویه داخل چادر نیز کمک کنند. جنس پوش این محصول نیز از پلی استر ضد آب بوده که تا 3000 میلی متر در مقابل آب و باران مقاومت دارد. این قابلیت به افراد امکان استفاده چادر در هوای برفی و بارانی را نیز می دهد. بر روی پوش این چادر نیز تعدادی پنجره نیز قرار داده شده است که کار تهویه هوای داخل چادر را به خوبی انجام می دهد.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به دارا بودن جیب داخلی اشاره نمود. با وجود جیب شما می توانید وسایل کوچک خود را درون آن قرار داده و از گم شدن آن ها جلوگیری کنید. در قسمت سقف چادر نیز یک عدد آویز تعبیه شده است که محل آویزان کردن چراغ برای روشنایی داخل چادر می باشد. این محصول مناسب برای استفاده یک نفره بوده و یک محفظه برای قرار دادن وسایل نیز در قسمت خارج از بدنه اصلی چادر تعبیه گردیده است.

شما می توانید این چادر کوهنوردی کله گاوی را با قیمتی مناسب از فروشگاه مستر اینتکس، عرضه کنده انواع محصولات کوهنوردی و کمپینگ تهیه بنمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید چادر کوهنوردی می توانید با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

نوع
عصایی
ابعاد
105 × 210 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
20 × 15 × 53 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد
جنس کف
پلی استر آکسفورد 210D PU3000MM
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
1.8 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
دارای رنگبندی
قابلیت تهویه سازی هوا
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...