چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی هاسکی 3 نفره مدل BIZON 3 PLUS

از {{model.count}}

Husky bizon 3 plus mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی هاسکی 3 نفره مدل BIZON 3 PLUS یکی از پر فروش ترین چادر کوهنوردی های ساخته شده توسط برند هاسکی، دارای ساختار دو پوش کاملا، کاملا ضد آب و ضد باد.دارای دو فضای اضافی به عنوان آشپزخانه و یا انباری. برای خرید و قیمت چادر کوهنوردی بیزون سه نفره هاسکی از نمایندگی چادر هاسکی اقدام کنید.

چادر کوهنوردی هاسکی 3 نفره مدل BIZON 3 PLUS از سری چادر کوهنوردی و چادر ارتفاع های ساخته شده توسط برند هاسکی می باشد، هاسکی یکی از موفق ترین تولیدکنندهای چادر کوهنوردی و چادر ارتفاع می باشد، چادر کوهنوردی نسبت به چادر مسافرتی دارای یک سری تفاوت ها می باشد که عبارت است از، وزن کمتر، بسته بندی کوچک تر، ابعاد کوچک تر و پارچه مقاوم تر. در چادر کوهنوردی ارتفاع بسیار کمی نسبت به چادر مسافرتی داریم تا در برابر باد و مقاومت خود را حفظ کند و همچنین داخل چادر سریع تر گرم شود.

این چادر دارای ابعاد کلی 410 × 220 × 130 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن برابر با 130 سانتی متر است. ابعاد اتاقک اصلی چادر نیز برابر است با 200×210 سانتی متر که مناسب برای سه نفر خوابیده به علاوه وسیله ها می باشد. البته بسته به افراد داخل چادر 4 نفر نیز می توانند به صورت دراز کش از این محصول استفاده کنند. این چادر کوهنوردی 3 نفره هاسکی دارای 190 سانتی متر فضای آشپزخانه یا همان انباری می باشد که 110 سانتی متر در یک طرف چادر و 80 سانتی متر در طرف دیگر آن که از هر دو طرف دارای درب برای ورود به این فضاها تعبیه شده است، در این قسمت می توانید لوازم اضافی خود را قرار دهید و از بارش برف و باران در آمان نگه دارید.

وزن چادر سه نفره هاسکی مدل بیزون 3 برابر است با 4500 گرم، که وزنی ایده آل برای این چادر کوهنوردی می باشد. متریال به کار رفته در ساخت این محصول از بهترین کیفیت برخوردار است، جنس پارچه استفاده شده در این محصول از پلی استر و نایلون می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین رویه ای از جنس پلی اورتان ضد آب دارد. همانطور که میدانید این چادر کوهنوردی به صورت دو پوشش طراحی شده است که با اتصال پوشش دوم از نفوذ آب باران، سرما و باد به داخل چادر جلوگیری می کنید.

بدنه اصلی چادر کوهنوردی هاسکی از تور ساخته شده است که از این طریق هوایی داخل چادر تهویه می شود. در داخل این چادر جیب برای قرار دادن اشیا و همچنین آویز چراغ سقفی تعبیه شده است. فریم های این آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، این محصول به صورت سه تیرکه ساخته شده است که در برابر وزش باد مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد. برای خرید چادر کوهنوردی هاسکی 3 نفره مدل BIZON 3 PLUS می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
410 × 220 × 130 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
200 × 210 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۴.۵ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار اتصال فریمی عصایی
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...