چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی سه نفره پکینیو مدل K2021-b

از {{model.count}}

Pekynew 3 person mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی سه نفره پکینیو مدل K2021-b از سری محصولات با کیفیت برند پکینیو (کله گاوی) می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت ساخت بالا و همچنین متریال استاندارد برای استفاده در ارتفاعات و مناطق سردسیر می باشد. بدنه این چادر کوهنوری از پلی استر آکسفورد و نایلون تشکیل شده است و از مقاومت بسیار بالایی در برابر بارش باران، رطوبت و همچنین سرما در ارتفاعات برخوردار می باشد.

چادر کوهنوردی 3 نفره کله گاوی (Pekynew) یک محصول پرطرفدار برای اشخاصی می باشد که نیاز به یک چادر کمپینگ و کوهنوردی برای استفاده در ارتفاعات و کوهنوردی های خود دارند، مناسب بوده که دارای بدنه ای ساخته شده از پلی استر ضدرطوبت تشکیل شده است. بدنه اصلی این چادر مسافرتی و کمپینگ از دو بخش متصل به هم تشکیل شده است که بخش عمده آن از پلی استر آکسفورد و نایلون بوده و بخش هایی از آن با توری پوشانده شده است. این توری به گردش هوا در داخل چادر کمک بسزایی خواهد نمود. 

در دو طرف این چادر کمپینگ دو درب برای ورود و خروج تعبیه شده است که به کمک پوش دوم تعبیه شده برای محصول، یکی از این درب ها به محل قرارگیری وسایل و یا آشپزخانه ای برای پخت و پز تبدیل خواهد شد.

این ویژگی به کمک بوجود آمدن فاصله زیاد پوش دوم با بدنه اصلی چادر امکان پذیر می شود که در بسیاری از موارد و کاربردها به شما کمک خواهد نمود. این پوش دوم چادر نیز بصورت ضدآب و ساخته شده از پلی استر و پلی اورتان بوده و در شرایط جوی بد و سرمای شدید می تواند به خوبی دمای داخل چادر را حفظ کرده و از نفوذ آب و یا رطوبت به داخل چادر نیز جلوگیری کند.

میله های تعبیه شده برای این چادر کوهنوردی دارای ساختار عصایی بوده و به کمک قلاب هایی که بر روی بدنه محصول تعبیه شده اند به محصول متصل شده و چادر را شکل می دهد. در بخش های کف و گوشه های چادر نیز  محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ و طناب مخصوص در شرایط جوی بد و یا بادهای شدید دیده می شود که بسیار کاربردی بوده و می تواند یک چادر مسافرتی ایمن را در اختیار شما قرار دهد.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
220 × 340 × 120 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
220 × 180 × 120 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...