چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی دو نفره GoOutdoors مدل Rio2

از {{model.count}}

GoOutdoors Rio 2 double mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی دو نفره GoOutdoors از سری محصولات کوهنوردی و تجهیزات کمپینگ می باشد که قابل استفاده در تمامی شرایط است. این چادر 2 نفره دارای بدنه ای از جنس پلی استر بوده و پوش آن نیز از پلی اورتان تولید گردیده است که کاملا ضد آب می باشد. ابعاد چادر کوهنوردی نیز 280 × 130 × 115 سانتی متر بوده و همانطور که از نام آن پیداست دارای ظرفیت 2 نفره می باشد.

چادر کوهنوردی دو نفره GoOutdoors مدل Rio2 یکی دیگر از سری تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ کمپانی Go Outdoors می باشد که اخیرا تولید و در بازار عرضه گردیده است. این چادر به دلیل کیفیت بدنه بسیار عالی، وزن سبک و ابعاد مناسب توانست تا در همان ابتداری ورودش به بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت در سال های 2020 و 2021 تبدیل شود. جنس بدنه این چادر که در واقع بدنه اصلی چادر کوهنوردی می باشد، از پلی استر 190T تولید شده است.

همانطور که می دانید این محصول از ساختار دو پوش برخوردار است. پوش دوم این محصول از پلی اورتان تولید شده است و از قابلیت های مهم آن می توان به مقاومت بالا در مقابل آب و باران اشاره نمود. بر روی قسمت هایی از این پوش محل بسته شدن طناب تعبیه شده است و می توان استحکام چادر را در هنگام شرایط طوفانی بالا برد. همانطور که در تصاویر پیداست رنگ بدنه این چادر کوهنوردی ترکیبی از رنگ های آبی و طوسی می باشد که هارمونی رنگی بسیار زیبایی را پدید آورده است.

قسمت کف چادر نیز از جنس پوش آن بوده و مقاومت چشمگیری را در مقابل آب و باراان دارا می باشد. درون اتاقک چادر کمپینگ جیب داخلی و محل آویزان کردن چراغ نیز تعبیه شده است.  ساختار کلی این محصول، به صورت عصایی طراحی شده است. عصا ها یا میله های این چادر که کار نگهداری و برپایی چادر را به عهده دارند از فایبرگلاس تولید شده اند و از انعطاف بسیار بالایی برخوردار هستند. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 280 سانتی متر، عرض: 130 سانتی متر و ارتفاع: 115 سانتی متر می باشد که برای استفاده 2 نفر طراحی شده است.

وزن بسته بندی این محصول نیز 2.1 کیلوگرم بوده و با ابعاد بسته بندی بسیار مناسبی که دارد، قابل بسته شدن در زیر کوله کوهنوردی را داشته و به آسانی قابل حمل است. شما می توانید این چادر کوهنوردی ارزان را از فروشگاه مستر اینتکس خریداری بنمایید. همانطور می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این چادر کوهنوردی و یا راهنمای خرید چادر کوهنوردی با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

نوع
عصایی
ابعاد
280 × 130 × 115 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر 190T
جنس کف
پلی اتیلن
جنس پوش
پلی اورتان
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
2.1 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...