چادر مسافرتی

چادر کمپینگ 4 نفره عصایی کچوا مدل ARPENAZ 4.1

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ 4.1 4 PERSONS bedroom Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کمپینگ 4 نفره کچوا مدل آرپناز، از سری چادر مسافرتی اتاقک دار یا چادر کمپینگ اتاق دار تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که بهترین گزینه برای سفر های طولانی مدت در جنگل، کویر و طبیعت گردی محسوب می شود. این چادر سفری با ارتفاع بلند در واقع ساختار راه اندازی عصایی داشته و می تواند برای ظرفیت های بیشتر همچون 8 نفر نیز جهت خواب استفاده شود.

چادر کمپینگ 4 نفره عصایی کچوا مدل ARPENAZ 4.1، از سری چادر مسافرتی اتاق دار برای کمپ های چند روزه در طبیعت های مختلف بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی و ساختار بدنه عصایی جهت راه اندازی داشته و توسط میله هایی از جنس فایبرگلاس نصب می شود. برای مقاوم سازی چادر در برابر وزش باد، میخ و طناب هایی مخصوص برای مهار روی زمین در نظر گرفته شده است. همانطور که در تصاویر این کالا نیز مشخص بوده، یک اتاقک در فضای اصلی داخلی چادر وجود داشته که فضای داخلی را به دو قسمت تبدیل کرده است. پرچه این اتاقک می تواند با فضای اصلی یکسان سازی شود. ظرفیت ذکر شده برای حالت درازکش اتاقک بوده اما امکان خواب 8 نفر در این چادر فراهم خواهد بود. داشتن یک درب بزرگ، آویز چراغ سقفی و پنجره پی وی سی روی دیواره اتاقک اصلی از ویژگی های طراحی ظاهری و کاربردی این چادر سفری کچوا محسوب می شود.

متریال و جنس پارچه استفاده شده در چادر کمپینگ اتاقک دار کچوا از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که بدنه ای مقاوم در برابر بارش هایی تا 2000 میلی متر ایجاد کرده است. این پارچه در ابعاد بسیار کوچکتری به همراه میله های خود قابل جمع شدن بوده تا در ابعاد کوچکتری توسط خودرو شخصی حمل شود. از دیگر خصوصیت های متریال چادر کچوا می توان به مقاوم بودن در برابر اشعه آفتاب، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و همچنین داشتن یک زیرانداز برای اتاقک اصلی اشاره کرد. برای خرید چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره کچوا می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
445 × 260 × 190 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 240 × 172 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
9.8 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل در سقف اتاقک اصلی
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار اتصال میله ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای یک اتاقک در فضای اصلی داخلی
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
امکان یکسان سازی اتاقک فرعی با اتاقک اصلی
دارای پنجره PVC در اتاقک اصلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...