چادر مسافرتی

چادر کمپینگ 2 نفره کچوآ مدل Two SECONDS XL FRESH & BLACK

از {{model.count}}

Quechua 2 SECONDS XL FRESH & BLACK camping tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کمپینگ 2 نفره کچوآ مدل Two SECONDS XL FRESH & BLACK محصولی با کیفیت بالا از برند معتبر Quechua می باشد که دارای بدنه ای مقاوم در برابر وزش باد شدید و همچنین نفوذ آب می باشد. استفاده از پلی استر و پلی اورتان سبب مقاومت بالای محصول در برابر شرایط جوی مختلف شده است و می تواند به شما یک محصول ایده آل برای استفاده در طبیعت را فراهم کند.

چادر کمپینگ 2 نفره کچوآ مدل Two SECONDS XL FRESH & BLACK را می توان یک گزینه مناسب برای استفاده در طبیعت و تفریحات آخر هفته برشمرد. این چادر به دلیل استفاده از پلی استر آکسفورد در بدنه توانسته است تا مقدار بسیار زیادی در برابر نفوذ آب در هنگام بارش باران جلوگیری کند اما بهرحال به دلیل تک پوش بودن کالا نمی توان این محصول را چادر کوهنوردی کاملا ضد آب دانست و می بایست به مکان مورد استفاده خود توجه کنید. از ویژگی های مهم این کالا می توان به راه اندازی سریع چادر مسافرتی اشاره نمود که به کمک ساختار فنری بودن، می توانید در کمتر از ۱۰ ثانیه چادر را برپا کرده و از آن استفاده کنید.

این ویژگی در جمع کردن چادر نیز به شما کمک بسزایی خواهد نمود. بسته بندی استاندارد و وزن کم محصول نیز سبب این خواهد شد تا بتوانید به سادگی محصول را جابجا نموده و از آن استفاده کنید.در داخل این چادر کمپ فضاهای بخصوصی نیز تعبیه شده است تا بتوانید لوازم اضافی خود را داخل آن قرار دهید و از فضای داخلی چادر کمپینگ خود نهایت استفاده را کنید. در اطراف بدنه این چادر مسافرتی نیز محل هایی جهت نصب میخ و طناب وجود دارد که در صورت نیاز می توانید به کمک آنها استقامت چادر خود را در برابر باد بالاتر ببرید و تفریح لذت بخشی را تجربه نمایید.

نوع
فنری
ابعاد کلی
۱۶۰ × ۲۸۰ × ۱۱۰ سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
۱۴۵ × ۲۱۰ × ۱۰۵ سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۴.۳ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار فنری
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای فضای قرار دادن لوازم اضافی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...