چادر مسافرتی

چادر کمپینگ اتوماتیک 3 نفره کینگ کمپ مدل KT3091

از {{model.count}}

king camp kt3091 three person automatic camping tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کمپینگ اتوماتیک 3 نفره کینگ کمپ مدل KT3091 یکی از محصولات کمپینگ بسیار زیبا و با کیفیت شرکت KingCamp بوده و از طراحی بسیار جذابی برخوردار می باشد. این چادر دارای ساختار دو پوش بوده و از قابلیت ضد آب نیز برخوردار است. در ادامه مشخصات دقیق این محصول را می توانید مشاهده فرمایید.

چادر کمپینگ اتوماتیک 3 نفره کینگ کمپ مدل KT3091 از سری چادر های مسافرتی بسیار با کیفیت و زیبای شرکت KingCamp می باشد که اخیرا روانه بازار محصولات کمیپینگ و تجهیزات کوهنوردی شده است. این چادر در دسته ی چادر کمپینگ قرار گرفته و می تواند سرپناهی مناسب در مسافرت ها و کمپینگ شما به شمار رود. این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و راه اندازی بسیار آسان، توانسته است تا از همان ابتدای ورود به بازار توجه افراد بسیاری را به خود جلب نموده و به یکی از چادر های پر فروش این شرکت در سال های اخیر تبدیل شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این چادر کمپینگ دارای رنگ بدنه سبز می باشد. البته لازم به ذکر است که این محصول نیز همانند سایر چادر مسافرتی ها دارای رنگ بندی کاملی است که برای اطلاع از رنگبندی آن می توانید به فروشگاه مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید. ساختار این چادر کمپینگ به صورت اتوماتیک می باشد. چادر های اتوماتیک به آسانی در راه اندازی معروف هستند و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن چادر خود را آماده استفاده بنمایید.

این محصول دارای ظرفیت 3 نفره است. ابعاد آن تشکیل شده از طول: 200 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر و ارتفاع: 130 سانتی متر است. وزن بسته بندی آن نیز 3.9 کیلوگرم بوده و ابعاد بسته بندی آن عبارت می باشد از 77×16 سانتی متر. این سری از چادر ها علاوه بر کمپینگ مناسب برای استفاده به عنوان چادر کوهنوردی نیز می باشند.
یکی از مزیت های این چادر کمپینگ ارزان، ساختار دو پوش آن است. بدنه اصلی چادر تولید شده از پلی استر و پوش آن که از قبلیت ضد آب نیز برخوردار است، از پلی اورتان می باشد. پایه های اسکلت این چادر نیز از فایبرگلاس تولید شده اند. شما می توانید برای خرید چادر کمپینگ و مشاهده قیمت چادر کمپینگ به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این فروشگاه تماس حاصل بفرمایید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
۱۸۰ × ۲۰۰ × ۱۳۰ سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۳.۹ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوش دوم
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و اتوماتیک
دارای کف ضد آب
میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...