چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی مدل T22

از {{model.count}}

FIT T22 double roof 8 person travel tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی مدل دو پوش سقفی T22 از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین چادر مسافرتی عصایی ایرانی با بدنه ضد آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. چادر مسافرتی تک پوش FIT بهترین گزینه برای استفاده در سفر های طبیعت گردی بوده و دارای ساختار میله ای به همراه ساک حمل و ابعاد کوچک در حالت جمع شده می باشد. این محصول برای 4 نفر خواب و 8 نفر در حالت نشسته بهترین گزینه خواهد بود.

چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی عصایی مدل T22 از پر فروش ترین چادر مسافرتی تولید شده ایرانی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه این چادر مسافرتی همانند دیگر مدل های مشابه و بزرگتر خود به صورت عصایی بوده به همین دلیل برای نصب و راه اندازی آن نیاز به وصل کردن میله ها به بدنه اصلی می باشد. این کار تنها به مدت چند دقیقه زمانبر بوده و پس از راه اندازی کامل می توانید با استفاده از میخ های فلزی همراه خود عمل مهار چادر روی زمین را انجام دهید تا در برابر باد های شدید مقاوم باشد. دیواره های این چادر مسافرتی اف آف تی شامل سه پنجره و یک درب بزرگ با پشه بند بوده تا عمل تهویه هوا را به خوبی انجام دهد.  این محصول ابعاد باز شده (طول: 240 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که به راحتی تا 4 نفر را به صورت درازکش در خود جای می دهد.

جنس پارچه بدنه اصلی و قسمت کف از نوع پلی استر و پلی اورتان بوده که بدنه ای مقاوم در برابر نور آفتاب و بارش باران را تا مقدار 2000 میلی متر فراهم ساخته است. این نوع پارچه دارای وزن سبکی بوده و به راحتی در ابعاد بسیار کوچکتری جمع می شود. داشتن قابلیت شستشو و دوخت های آپارات شده از دیگر مزیت های این نوع پارچه محسوب می شود. برای راه اندازی این چادر مسافرتی ضد آب می بایست از فریم های فایبرگلاسی آن استفاده نمایید. این فریم ها به راحتی روی بدنه نصب شده و برای استحکام بیشتر توسط میخ های فلزی مجزایی که همراه چادر قرار داده شده روی زمین مهار می شود. از دیگر خصوصیت های این چادر مسافرتی ایرانی می توان به سقف دو پوش و همچنین یک ساک حمل با کیفیت اشاره کرد. برای خرید چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی مدل عصایی T22 کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را روش حضوری ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
240 × 210 × 180 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم در قسمت سقف
دارای سه پنجره با پشه بند
دارای درب بزرگ با پشه بند
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...