چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن مدل Sundome

از {{model.count}}

Coleman sundome 6 travel tent

تعداد
نوع
15,500,000
14,300,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن مدل Sundome ، چادر مسافرتی 6 نفره آمریکایی، دارای ظرفیت 6 نفر به صورت خوابیده، بدنه پلی استر ضدآب، کف پلی اتیلین مقاوم در برابر نفوذ آب و همچنین دارای پنجره توری دار، برای خرید چادر مسافرتی 6 نفره کلمن مدل Sundome از فروشگاه اینتکس نمایندگی چادر مسافرتی کلمن اقدام کنید.

کلمن یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم مسافرتی می باشد که در ساخت و تولید چادر مسافرتی بسیار عملکرد خوبی داشته است و توانسته نظر بسیاری از افراد را نسبت به خودش جلب کند که این چادر مسافرتی از نوع عصایی می باشد که دارای ابعادی برابر با 305 سانتی متر به طول، 305 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 183 سانتی متر دارد که ظرفیت 6 نفر به صورت خوابیده را دارد که ظرفیت بسیار خوبی برای چادر مسافرتی می باشد، جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر taffeta 68D ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب از خودش نشان میدهد. لازم بذکر است که این چادر به صورت دو پوش طراحی شده است که از نفوذ آب به داخل آن به صورت کامل جلوگیری می کند، البته گفتنی است که پوش دوم چادر به صورت سایه بان نیز عمل میکند و از تابش نور خورشید داخل چادر جلوگیری میکند.

کف این چادر از پلی اتیلن ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد و همانند بدنه از نفوذ آب به صورت کامل جلوگیری میکند. فریم یا همان عصا چادر از فایبرگلاس ساخته شده است که وزن چادر را به صورت چشم گیری کاهش داده است. بر روی بدنه ی چادر مسافرتی 6 نفره کلمن یک درب توری دار قرار گرفته شده است و همچنین دو عدد پنجره توری دار نیز تعبیه شده است که به تهویه هوای داخل چادر کمک شایانی میکند. در داخل این چادر یک عدد جیب قرار گرفته شده است که می توانید برخی از لوازم خود را در آن قرار دهید. لازم بذکر است که در این چادر می توانید از انواع چراغ های آویز سقفی نیز استفاده کنید. برای خرید چادر مسافرتی 6 نفره کلمن مدل Sundome می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
305 × 305 × 183 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر taffeta 68D
جنس کف
پلی اتیلن 1000D
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...