چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره کایلاس مدل Holiday

از {{model.count}}

kailas holiday 4 person travel tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 4 نفره کایلاس مدل Holiday یکی از حرفه ای ترین چادر مسافرتی های تولید شده توسط برند کایلاس می باشد، این چادر مسافرتی به صورت دو پوش طراحی که در برابر نفوذ آب و سرما مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد. برای خرید چادر مسافرتی 4 نفره کایلاس مدل Holiday می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

کایلاس یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع چادر می باشد که تمرکز اصلی این برند، بر روی تولید انواع چادر کوهنوردی می باشد و با تولیدات خود توانسته سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود کند و در بین تولیدکنندگان چادر کوهنوردی توانست رقابت سختی را شروع کند. چادر کوهنوردی در ظرفیت های یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره تولید می شود که چادر Holiday 4 دارای ظرفیتی برابر با 4 نفر می باشد که در اتاقک اصلی این چادر کوهنوردی که ابعای برابر با 240 سانتی متر به عرض و 210 سانتی متر به طول دارد 4 نفر به صورت خوابیده با استفاده از کیسه خواب می توانند بخوابند. ابعاد کلی چادر مسافرتی هالیدی 4 کایلاس برابر است با 380 سانتی متر به طول، 240 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 160 سانتی متر دارد. در قسمت جلو و پشتی این چادر مسافرتی یک حیاط خلوت 50 سانتی متری و یک ورودی 120 سانتی متر تعبیه شده است که کاربرد بسیار بالایی دارد.

چادر کوهنوردی عمدتا دارای ساختاری دو پوش دارد که پوش اول این چادر کوهنوردی از پلی استر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پوش دوم چادر از پلی استر و پلی اورتان ساخته شده است که  در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارد، فریم های چادر مسافرتی 4 نفره از آلومینیوم ساخته شده است که مقاومت چادر را به صورت چشم گیری افزایش میدهد و همچنین وزن چادر را کاهش میدهد. لازم بذکر است که هالیدی 4 کایلاس دارای سایه بان می باشد. برای خرید چادر مسافرتی 4 نفره کایلاس مدل Holiday می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
۲۴۰ × ۳۸۰ × ۱۶۰ سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
۲۱۰ × ۲۴۰ سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۳.۹ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...