چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل bronder 4

از {{model.count}}

husky bronder 4 travel tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل بروندر (Bronder) یکی از بزرگترین چادر کوهنوردی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های کمپینگ، ارتفاعات و طبیعت گردی تولید شده است. این محصول ساختار راه اندازی عصایی داشته و از یک پوشش کاملا ضد آب برخوردار است. محصولی که به دلیل حجم کم خود و داشتن ساک حمل به راحتی در سفر های مختلف قابل حمل خواهد بود.

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل bronder یکی از حرفه ای ترین و با کیفیت ترین چادر مسافرتی و چادر کوهنوردی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سفر در ارتفاعات، کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده است. این محصول دارای ساختار دو پوش مانند بسیاری از مدل های مشابه بوده از همین رو در برابر بارش و نفوذ گرد و غبار بسیار مقاوم خواهد بود. ساختار راه اندازی این چادر 4 نفره هاسکی به صورت عصایی بوده و توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم کاملا ضد زنگ راه اندازی می شود از همین رو در حالت جمع شده ابعاد کوچکی به خود خواهد گرفت. همراه این چادر میخ و طناب جهت مهار روی زمین قرار داده شده تا هنگام وزش باد های شدید چادر خود را روی زمین متصل کنید.

جنس و متریال استفاده در بدنه این چادر از پارچه پلی استر و با ترکیبی از متریال نایلون بوده که ضخامت خوبی را برای جلوگیری از نفوذ بارش ایجاد کرده است. این متریال در پوش دوم و بیرونی نیز استفاده شده با این تفاوت که از روکش پلی اورتان نیز به کار برده شده تا از نفوذ اشعه فرا بنفش آفتاب نیز جلوگیری کند. این چادر تا مقدار 5000 میلی متر در برابر بارش باران مقاوم بوده در حالی که قسمت کف این مقدار به 7000 میلی متر می رسد. از ویژگی ها و خصوصیت های دیگر این چادر ارتفاع هاسکی می توان به جیب داخلی و آویز چراغ سقفی اشاره کرد.

ابعاد راه اندازی شده این کالا با احتساب پوش دوم برابر با (طول: 360 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) و بدون پوش معادل 230 × 170 سانتی متر بوده به همین دلیل می تواند تا 4 نفر را به صورت درازکش و 6 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. ارتفاع کم در این چادر مانع از ایستادن افراد در داخل آن شده اما این نوع طراحی حرفه ای صورت گرفته به این دلیل است که در ارتفاعات نیز از این چادر استفاده کنید زیرا به مقدار بسیار کمی در معرض وزش باد قرار خواهد گرفت. چادر مسافرتی هاسکی دارای ساک حمل و وزن بسته بندی 3.9 کیلوگرمی بوده به همین دلیل به راحتی قابل حمل خواهد بود. برای خرید چادر مسافرتی و کوهنوردی 4 نفره هاسکی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی خرید خود را انجام دهید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
180 × 360 × 130 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
230 × 170 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
3.9 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...