چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی مدل T-4

از {{model.count}}

four person travel tent t4

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی مدل T-4، یکی از مهم ترین وسیله های سفر و مسافرت چادر مسافرتی است که با استفاده از آن می توانید در هر مکانی که دوست داشتید کمپ و استراحت بپردازید. این چادر مسافرتی مناسب برای خوابیدن 4 نفر و 6 نفر به صورت نشسته می باشد. نحوه ی نصب این محصول به صورت عصایی می باشد که در ادامه توضیحات تکمیلی را برای شما ارائه میدهیم.

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی مدل T-4 یکی از بهترین چادر مسافرتی های تولید شده می باشد. این چادر مسافرتی دارای ساختاری عصایی می باشد که در کسری از دقیقه نصب و راه اندازی می شود. با استفاده از این محصول می توانید در هر مکانی که دوس داشتید در هنگام سفر یا پیک نیک به استراحت بپردازید. این محصول دارای یک کیف حمل بسیار کم جا می باشد و در حالت بسته بندی فضای بسیار کمی را اشغال میکند. وزن این چادر برابر با 1700 گرم می باشد که وزنی مناسب برای چادر مسافرتی بوده، می توانید این چادر مسافرتی را در کوله پشتی، صندوق عقب ماشین به راحتی قرار دهید. رویه ی این چادر مسافرتی از پلی استر پشت نقره می باشد که در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی را از خودش نشان میدهد. کف این چادر نیز ترکیبی از پلی استر و پلی اورتان می باشد که در برابر نفوذ رطوبت و سرما مقاومت عالی از خودش نشان می دهد پس نتیجه می گیریم این چادر مسافرتی ضد آب می باشد.

ابعاد چادر مسافرتی برابر با 208 سانتی متر به طول، 208 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 145 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده 4 الی 6 نفر می باشد. در این محصول 4 نفره به صورت خوابیده می توانند قرار بگیرند و 6 نفر به صورت نشسته که ابعاد مناسبی برای چادر مسافرتی می باشد. فریم های این محصول از فایبرگلاس ساخته شده است که کیفیت بی نظیر و وزنی بسیار سبک را دارد. برای خرید چادر مسافرتی عصایی 4 نفره می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. شایان ذکر است که مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در تهران می باشد.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
208 × 208 × 145 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
1.7 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای درب و پنجره با پشه بند
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...