چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک کیت خاوران

از {{model.count}}

KIT 10 person automatic tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک کیت خاوران محصولی پرطرفدار و با کیفیت از شرکت خاوران می باشد که دارای بدنه ای مقاوم در برابر پوسیدگی ورطوبت بوده و می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید. از ویژگی های این محصول می توان به دو پوش بودن و ساختار اتوماتیک با راه اندازی سریع و آسان اشاره نمود.

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره دو پوش کیت یکی از محصولات با کیفیت شرکت خاوران می باشد که دارای مزیت های بسیاری می باشد و مناسب برای طبیعت گردی و مسافرت های کوتاه و یا طولانی مدت می باشد. بدنه این چادر مسافرتی دو نفره از پارچه شمعی برزنتی تشکیل شده است و بطور کامل در برابر رطوبت و بارش باران مقاوم می باشد. از ویژگی های مثبت این چادر سفری اتوماتیک پوشش دوم آن می باشد که این چادر کمپینگ را در برابر بارش باران مقاوم نموده است و می توانید از آن در مسافرت های خود در مناطق مرطوب و بارانی نیز استفاده نمایید.

ساختار اتوماتیک پایه های چادر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در ۱۰ ثانیه چادر خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. جمع آوری کالا نیز به همین سرعت انجام خواهد پذیرفت و می توانید در زمان صرفه جویی کنید. ابعاد این چادر مسافرتی برابر با ۲۷۰ سانتی متر طول، ۲۴۰ سانتی متر عرض و ۱۷۵ سانتی متر ارتفاع می باشد که فضای کافی برای خوابیدن ۵ نفر بصورت همزمان را خواهد داد و با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهید شد. بر روی بدنه این چادر مسافرتی اتوماتیک دو پنجره نیز وجود دارد که به تهویه هوا و همچنین انتقال نور به داخل چادر کمک بسزایی خواهد نمود. وزن ۷ کیلوگرمی کالا به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد و مشکلی برای جابجایی محصول نخواهید داشت.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
270 × 240 × 175 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
۱۰۵ × ۲۰ × ۲۰ سانتی متر
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس کف
پارچه شمعی برزنتی
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
۷ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...