چادر مسافرتی

چادر مسافرتی کینگ کمپ 3 نفره مدل KT3099

از {{model.count}}

king camp kt3099 3 person camping tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی کینگ کمپ 3 نفره مدل KT3099یکی از سری چادر های بسیار با کیفیت با طراحی زیبا می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس پلی استر و پوشی از پلی اورتان می باشد. وزن بسته بندی آن نیز 4.2 کیلوگرم است. در ادامه مشخصات دقیق این محصول را می توانید مشاهده بفرمایید.

چادر مسافرتی کینگ کمپ 3 نفره مدل KT3099 یکی از سری محصولات کمپینگ و تجهیزات مسافرتی شرکت kingcamp می باشد که از طراحی بسیار زیبا و کیفیت بدنه عالی برخوردار می باشد. این محصول همانطور که از نام آن پیداست دارای ظرفیت 3 نفره است. این چادر مسافرتی سه نفره مناسب برای تفریحات خانوادگی و دوستانه بوده که قابل استفاده به عنوان چادر کمپینگ می باشد و می توان از آن در کمپ، مسافرت، پیک نیک و ... استفاده نمود. ابعاد این چادر عبارت است از طول: 210 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر و ارتفاع: 135 سانتی متر. ارتفاع چادر به گونه ای بوده که به افراد امکان ایستادن راحت درون چادر را می دهد.

وزن بسته بندی آن نیز 4.2 کیلوگرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. جنس بدنه این محصول همانند اکثر چادر های این شرکت تولید شده از پلی استر است. پوش این چادر نیز از پلی اورتان تولید شده که از قابلیت ضد آب برخوردار می باشد . به تمامی افراد این امکار را می دهد تا بتوانند از این چادر در آب و هوای بارانی نیز استفاده کنند. یکی از مزیت های این محصول دارا بودن سایبان می باشد که می تواند فضای جلوی چادر را با ایجاد سایه، محوطه ای برای استراحت خارج از چادر کند. فریم های این چادر مسافرتی ارزان نیز تولید شده از فایبرگلاس و آلومینیوم بوده که دارای استحکام بسیار بالایی هستند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به دارا بودن پنجره، پشه بند، آویز چراغ، جیب داخلی و ... اشاره نمود. شما می توانید برای خرید چادر مسافرتی و همینطور اطلاع از قیمت چادر مسافرتی به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
210 × 210 × 135 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
4.2 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
دارای پشه بند و سایبان
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...