چادر مسافرتی

چادر مسافرتی کوهنوردی هاسکی مدل BIZON 4 PLUS

از {{model.count}}

Bizon 4 plus mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی کوهنوردی هاسکی 4 نفره مدل بیزون (Bizon) از حرفه ای ترین و بزرگترین چادر ارتفاع تولید شده توسط شرکت هاسکی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول ساختار دوپوش و کاملا ضد آب داشته و در برابر اشعه آفتاب و نفوذ سرما بسیار مقاوم خواهد بود.

چادر مسافرتی کوهنوردی 4 نفره هاسکی مدل بیزون، یکی از حرفه ای ترین چادر ارتفاع و کوهنوردی تولید شده توسط شرکت هاسکی بوده که برای سفر در ارتفاعات، کمپ و طبیعت گردی بخصوص در فصول سرما مناسب خواهد بود. این چادر سفری دارای ساختار راه اندازی عصایی یا همان میله ای بوده و از بدنه ای دو پوش با پوشش بیرونی مجزا برخوردار است. بدنه اصلی از متریال پلی استر با روکش پلی اروتان ساخته شده و از هواکش هایی برای تهویه هوای اتاقک برخوردار می باشد. همچنین پوش دوم نیز از همین متریال تولید شده با این تفاوت که مقاومت بالاتری در برابر نفوذ باد، بارش و سرما دارد.

فریم یا میله های نصب شونده روی بدنه اصلی چادر کوهنوردی ضد آب هاسکی از آلومینیوم سبک و ضد زنگ تولید شده و توسط میخ و طناب مخصوص به خود روی زمین مهار می شود تا استحکام لازم را در برابر باد های شدید داشته باشد. نصب چادر کوهنوردی دوپوش هاسکی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفته و به سادگی قابل جمع شدن در ابعاد و حجم بسیار کوچکتر خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان جیب داخلی برای قرار دادن لوازم کوچک و ضروری، آویز چراغ سقفی و دو درب با پشه بند اشاره کرد.

ابعاد کلی چادر کوهنوردی حرفه ای هاسکی برابر با (طول: 420 سانتی متر، عرض: 260 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده که شامل فضای خالی ایجاد شده توسط پوش دوم در مقابل درب می شود از همین رو ابعاد مفید اتاقک اصلی به (طول: 210 سانتی متر، عرض: 255 سانتی متر) می رسد تا به راحتی 4 نفر را به صورت درازکش و 5 الی 6 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. این محصول دارای ساک حمل ضد آب و مخصوص به خود بوده و در مجموع وزن بسته بندی آن به 5.3 کیلوگرم می رسد. برای خرید چادر مسافرتی کوهنوردی 4 نفره هاسکی می توانید به روش آنلاین یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
420 × 260 × 130 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 2250 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
5.3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...