چادر مسافرتی

چادر مسافرتی سایه بان دار 4 نفره کینگ کمپ مدل kt9005

از {{model.count}}

king camp kt9005 four person travel tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی سایه بان دار 4 نفره کینگ کمپ یکی از با کیفیت ترین چادر مسافرتی اتوماتیک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت طبیعت گردی و سفر های کمپینگ تولید شده است. این محصول ظرفیت 4 نفر به صورت درازکش داشته و دارای ویژگی هایی همچون سایه بان، پوش دوم، جیب داخلی و آویز چراغ سقفی بهره مند می باشد.

چادر مسافرتی سایه بان دار کینگ کمپ با ظرفیت 4 نفر، یکی از با کیفیت ترین و بهترین چادر سفری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در طبیعت گردی و سفر های کمپینگ تولید شده است. طراحی و ساختار ظاهری بدنه به صورت مربعی بوده و از روش راه اندازی اتوماتیک بهره مند می باشد. در این روش راه اندازی فریم ها به بدنه متصل بوده و باعث نصب و جمع شدن در کوتاه ترین زمان ممکن می شود. از ویژگی های ساختاری بدنه می توان به داشتن دو درب و دو پنجره با پشه بند جهت ورود و خروج راحت و همچنین تهویه هوا اشاره کرد. جهت بارش نیز یک پوشش اضافی برای نصب در قسمت بیرونی بدنه در نظر گرفته شده تا در برابر بارش باران تا مقدار 2000 میلی متر مقاوم باشد.

ابعاد راه اندازی شده چادر اتوماتیک کینگ کمپ برابر با (طول: 210 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر، ارتفاع: 140 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا 4 نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد. جنس متریال استفاده شده برای این محصول از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده و روی فریم هایی از جنس فلز و فایبرگلاس راه اندازی می شود. از ویژگی های کاربردی و مهم در این محصول می توان به سایه بان ایجاد شده توسط پوشش دوم، میخ و طناب برای مهار چادر روی زمین، جیب داخلی و آویز چراغ سقفی اشاره کرد. برای خرید چادر مسافرتی 4 نفره اتوماتیک سایه بان دار کینگ کمپ کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
۲۱۰ × ۲۱۰ × ۱۴۰ سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۴.۵ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...