چادر مسافرتی

چادر مسافرتی حمام کینگ کمپ مدل KT2002

از {{model.count}}

king camp kt2002 bath tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی حمام کینگ کمپ مدل یک نفره یکی از با کیفیت ترین چادر حمام عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سفر های کمپ و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. این چادر دارای جیب های نگهدارنده لوازم و لباس در داخل بدنه بوده و از آویز چراغ سقفی برخوردار است. محصولی با پوش سقفی مجزا و بدنه ضد آب که در کوتاه ترین زمان راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد.

چادر مسافرتی حمام کینگ کمپ یکی از پر کاربرد ترین لوازم نظافت در سفر های طبیعت گردی و کمپینگ طولانی مدت بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.  راحی و ساختار بدنه این چادر حمام سفری به صورت عصایی بوده و به وسیله فریم های مجزا مانند چادر مسافرتی عصایی راه اندازی و نصب می شود. فضای داخل این محصول دارای محل قرار گیری لوازم حمام و قرار گیری لباس بوده و امکان آویز کردن چراغ سقفی از آن فراهم خواهد بود. از خصوصیت های دیگر چادر حمام کینگ کمپ می توان به پوشش مجزا برای قسمت سقف و داشتن دو پنجره توری برای تهویه هوا اشاره نمود.

جنس بدنه اصلی این چادر از پارچه پلی استر و نایلون بوده که از روکش پلی اورتان برای ضد آب شدن بدنه استفاده شده است به همین دلیل در صورت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و بارش باران مقاومت لازم را خواهد داشت. این بدنه روی فریم هایی از جنس فایبرگلاس نصب می شود. این فریم ها بر خلاف داشتن وزن سبک از مقاومت خوبی در برابر باد بهره مند بوده اما می توانید برای استحکام بیشتر از میخ و طناب همراه این چادر استفاده نمایید. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 167 سانتی متر، عرض: 167 سانتی متر، ارتفاع: 218 سانتی متر) بوده و با احتساب لوازم جانبی همراه خود، وزن بسته بندی آن به 5.7 کیلوگرم خواهد رسید. برای خرید چادر مسافرتی حمام کینگ کمپ می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
۱۶۷ × ۱۶۷ × ۲۱۸ سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۵.۷ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...