چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی مدل AT3

از {{model.count}}

FIT AT3 automatic 6 person travel tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی از با کیفیت ترین چادر مسافرتی ایرانی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با ساختار دو پوش برای استفاده در سفر های کمپ و طبیعت گردی تولید شده است. این محصول دارای فریم های فایبرگلاس متصل به بدنه بوده و در بازه زمانی زیر یک دقیقه راه اندازی و جمع می شود. از ویژگی های مهم آن می توان به داشتن جیب های داخلی، آویز چراغ سقفی، میخ اتصال و مهار چادر روی زمین و ساک حمل مخصوص اشاره کرد.

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی یکی از با کیفیت ترین چادر مسافرتی ایرانی تولید شده توسط شرکت FIT بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. همانطور که در تصویر این محصول قابل مشاهده بوده ساختار راه اندازی بدنه به صورت اتوماتیک و خودکار می باشد از همین رو فریم و پایه های آن به بدنه متصل می باشد تا نیازی به نصب و جدا کردن زمانبر آنها نباشد. ویژگی مهم دیگر در این چادر مسافرتی 6 نفره قابلیت دو پوش آن بوده که این محصول را به یک چادر مسافرتی ضد آب تبدیل کرده است. بدنه اصلی دارای پنجره و درب با پشه بند بوده و از دیگر امکانات آن می توان به جیب داخلی و آویز چراغ سقفی اشاره کرد.

جنس بدنه اصلی از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان ساخته شده که رایج ترین متریال به کار برده شده در انواع چادر مسافرتی و کمپینگ می باشد. این متریال با توجه به داشتن پوشش دوم تا مقدار 2000 میلی متر در برابر بارش باران مقاوم بوده از همین رو می توان در شرایط جوی بد نیز در داخل این چادر در امان باشید. همانطور که اشاره کردیم پایه ها و فریم ها به بدنه اصلی متصل می باشد. جنس این فریم ها از فایبرگلاس با اتصالات فلزی بوده تا استحکام بالایی را برای این چادر فراهم کند. چند میخ نیز همراه این چادر قرار داده شده تا توسط آنها فریم ها را روی زمین مهار کنید.

ابعاد راه اندازی شده چادر اتوماتیک اف آی تی برابر با (طول: 210 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده که به راحتی 3 الی 4 نفر را به صورت درازکش در خود جای می دهد. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کمتر بوده به همین دلیل با کمترین اشغال فضا در سفر های طبیعت گردی و کمپینگ قابل حمل خواهد بود. ارتفاع کوتاه این محصول در برابر بسیاری از انواع چادر مسافرتی مزیت هایی را به دنبال دارد. به دلیل پایین بودن ارتفاع، این چادر کمتر در معرض وزش باد قرار گرفته و موجب حفظ دمای بیشتر خواهد شد. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
210 × 210 × 130 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و پلی اورتان
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای پنجره و درب با پشه بند
دارای کف ضد آب
دارای میخ برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای جیب داخلی و آویز چراغ سقفی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...