چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره کینگ کمپ مدل kt3097

از {{model.count}}

king camp kt3097 4 person automatic travel tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره کینگ کمپ مدل kt3097 ، چادر مسافرتی اتوماتیک ساخت کینگ کمپ مناسب برای 5 نفر خواب، ابعاد 240×240×190، ساخته شده از پلی استر ضد آب برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک از مستر اینتکس اقدام کنید

کینگ کمپ یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم سفری است که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است و همچنین محصولات این برند دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و در ایران دارای طرفداران زیادی می باشد، چادر kt3097 از سری چادر های تولید شده توسط برند کینگ کمپ می باشد، این چادر دارای ساختار اتوماتیک می باشد که نصب و راه اندازی آن در کمتر از یک دقیقه صورت میگیرد. چادر اتوماتیک کینگ کمپ دارای ابعادی برابر با 240 سانتی متر به طول، 240 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 190 سانتی متر دارد که ابعاد خوب و مناسبی برای چادر مسافرتی می باشد البته در داخل این چادر مسافرتی 5 نفر نیز می توانند به صورت خوابیده قرار بگیرند.

بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک کنیگ کمپ از پارچه اکسفورد 150D که قدرت عدم نفوذ آب تا 3000 میلی متر را دارد، پارچه اکسفورد به کار رفته در ساخت این چادر مسافرتی دارای کیفیت بالا و همچنین ضد آب می باشد. بر روی بدنه چادر یک عدد درب بزرگ قدی و 3 عدد پنجره توری دار قرار گرفته شده است که از نفوذ حشرات موذی به داخل چادر مسافرتی جلوگیری میکند. فریم های چادر از جنس آلومینیوم ساخته شده است که در برابر وزش باد عملکرد بسیار خوبی دارد و همچنین استقامت چادر را تا حد زیادی افزایش میدهد. شایان ذکر است که این چادر مسافرتی دارای ساختاری دو پوش است مقاومت چادر را در برابر نفوذ آب دو چندان میکند. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره کینگ کمپ مدل kt3097 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
۲۴۰ × ۲۴۰ × ۱۹۰ سانتی متر
جنس بدنه
اکسفورد 150D
جنس کف
اکسفورد و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۷.۵ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
سایبان پرتابل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...