چادر مسافرتی

چادر مسافرتی آفرود 6 نفره کچوا مدل ARPENAZ 6.3 F&B

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ 6.3 F&B 6 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی آفرود 6 نفره کچوا یکی از بهترین چادر کمپینگ برای طبیعت گردی و کمپ چند روزه در جنگل، کویر و ... بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این چادر کمپینگ کچوا نیز در میان مدل های اتاقک دار قرار گرفته و از سه اتاقک خواب و یک اتاق اصلی میانی با فضای بزرگ جهت نشستن، خواب و آشپزی برخوردار می باشد.

چادر مسافرتی آفرود 6 نفره کچوا مدل ARPENAZ 6.3 F&B، یکی از معدود چادر کمپینگ مسافرتی سه اتاقه تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که علاوه بر داشتن سه اتاقک برای خواب از یک اتاقک اصلی به عنوان سالن چادر بهره می برد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای کمپ های چند روزه در مکان های مختلف و با توجه به نوع طراحی و متریال به کار برده شده فضایی امن را برای خواب و استراحت در طبیعت ایجاد می کند. متریال به کار برده شده برای تولید این چادر مسافرتی کچوا از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده به همین دلیل قابلیت ضد آب و ضد اشعه آفتاب بودن را دارد در نتیجه در تمامی فصول سال قابل استفاده خواهد بود. قسمت کف نیز کاملا ضد آب ساخته شده تا مانع از نفوذ رطوبت به داخل چادر شود. زیرانداز اتاق اصلی امکان جدا شدن از بدنه اصلی را جهت قرار دادن میز و صندلی دارد. این ویژگی در تمامی انواع چادر اتاق دار سفری کچوا دیده می شود.

فضای داخلی چادر مسافرتی عصایی کچوا به قدری بزرگ بوده که می توانید از تمامی قسمت های داخلی برای خواب استفاده نمایید از همین رو ظرفیت ذکر شده برای آن در واقع ظرفیت درازکش اتاقک ها می باشد. دو اتاقک خواب اصلی در داخل بدنه هر کدام دارای درب و پشه بند مجزا بوده و می توانید داخل این اتاقک ها تخت تاشو مسافرتی و یا تشک بادی مسافرتی قرار دهید. درب بزرگ تعبیه شده برای این چادر خود از یک سایه بان کوتاه برخوردار بوده تا در زمان بارش باران، به خود درب نفوذ نداشته باشد. هواکش و پنجره های متعددی برای تهویه هوا و نورگیری روی بدنه تعبیه شده است. همچنین از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار دوپوش در قسمت سقف اتاق اصلی، آویز چراغ سقفی، آویز مخصوص لباس، جیب های متعدد توری در داخل بدنه و همچنین میخ و طناب برای مهار چادر روی زمین هنگام وزش باد اشاره کرد. برای خرید چادر مسافرتی آفرود کچوا کافیست با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
590 × 300 × 185 سانتی متر
ابعاد هر اتاقک
140 × 210 × 145 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
21 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب عصایی به صورت گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای سه اتاقک خواب 2 نفره
دارای یک اتاقک اصلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای یک درب بزرگ + سایه بان کوتاه
ساختار دوپوش در قسمت سقف اتاقک اصلی
دارای پشه بند برای درب ها
دارای دو پنجره PVC در اتاقک اصلی
دارای آویز مخصوص لباس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...