چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی کودک بست وی مدل 68080

از {{model.count}}

Bestway baby tent model 68080

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی کودک بست وی مدل 68080 یک محصول با کیفیت بالا و مناسب برای استفاده کودکان بوده که به سبب طراحی و استفاده از رنگ های متنوع می تواند مناسب برای فرزندان دختر و یا پسر شما باشد که به سبب این طراحی و زیبایی، توانسته است به یکی از محصولات پرطرفدار شرکت بست وی نیز تبدیل شود.

چادر بازی کودک بست وی به همراه توپ را می توان یکی از با کیفیت ترین و همچنین پرطرفدارترین محصولات برند بست وی در زمینه سرگرمی کودکان و لوازم بازی دانست که به دلیل استفاده از رنگ های شاد و متنوع، به یک محصول عامه پسند و مناسب برای اکثر سلیقه ها تبدیل شده است که از ویژگی های مثبت آن می توان به بدنه ای ساخته شده ار جنس پارچه شمعی با کیفیت بالا و همچنین ضدحساسیت اشاره نمود. این بدنه از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه های کودکان در هنگام بازی برخوردار بوده و می تواند یک محصول ایمن را در اختیار کودکان شما قرار دهد.

استفاده از فریم های پلاستیکی برای چادر بازی نیز از دیگر نقاط مثبت این محصول بشمار می رود که در برابر خمیدگی و شکسته شدن، مقاومت بالایی از خود نشان خواهند داد. در بسته بندی این چادر بازی کودک بست وی که توسط شرکت اینتکس ( Mr intex ) عرضه شده است تعداد 40 عدد توپ پلاستیکی و بدون پلیسه و ضدحساسیت شرکت بست وی نیز وجود دارد که می توانید با خیال آسوده و بدون نگرانی بابت بروز مشکل پوستی این توپ ها را در اختیاز فرزندان خود قرار دهید. وزن کم این محصول را نیز می توان از دیگر ویژگی های آن برشمرد که به فرزندان شما این امکان را خواهد داد تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به کمک، این چادر بازی را جابجا نموده و در هر قسمتی از منزل از آن استفاده نمایند.

طول
112 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پارچه شمعی
سایر ویژگی ها
دارای بدنه با کیفیت و ضدآب
دارای یک درب و دو پنجره
به همراه 40 عدد توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...