چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی کودک بست وی طرح جنگل مدل 52201

از {{model.count}}

bestway 52201 kids play house

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی کودک بست وی مدل 52201 یک چادر بازی بچه گانه با طرح جنگل می باشد که از طراحی زیبا و جذابی برخوردار است. ارتفاع این چادر بازی 110 سانتی متر و جنس پارچه آن از وینیل می باشد. مشخصات دقیق تری از این محصول را می توانید در ادامه در سایت مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

چادر بازی کودک بست وی طرح جنگل مدل 52201 یکی از چادر های جذاب و بسیار دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که تولید سال 2020 بوده و به علت طراحی زیبا و متریال با کیفیتی که در تولید پارچه آن به کار رفته است باعث شده است تا به یکی از چادر بازی های پر فروش این شرکت در دنیا تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول قابل استفاده درون منزل، اتاق کودک و همینطور فضای باز درون حیاط می باشد که به کودکان این امکان را می دهد تا به همراه دوستان خود به بازی و تفریحات نشاط آوری مشغول شوند. 

این محصول دارای یک عدد درب پارچه ای تاشو و دو عدد پنجره در دو طرف خود بوده و از ظرفیت 4 کودک برخوردار می باشد. جنس بدنه آن از وینیل بوده و از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. از مزیت های وینیل نسبت به چادر های پارچه ای می توان به ضد آب بودن و دوام بالا تر آن اشاره نمود. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 100 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر و ارتفاع: 110 سانتی متر است. شما می توانید این چادر بازی کودک را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری نموده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
100 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
وزن
1.6 کیلوگرم
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای درب پارچه ای
دارای پنجره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...