چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی کودک اینتکس طرح پرنسس مدل 44635

از {{model.count}}

intex 44635 kids tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی کودک اینتکس طرح پرنسس مدل 44635 یک چادر بازی بچگانه و مناسب برای استفاده تمامی کودکان می باشد که از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار می باشد. این چادر بازی از سری تولیدات اینتکس بوده که در ادامه به جزئیات بیشتری از آن خواهیم پرداخت.

چادر بازی کودک اینتکس طرح پرنسس مدل 44635 یکی از بهترین و خاص ترین چادر های تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد که تولید آن مربوط به سال 2020 بوده و تا به امروز توانسته است تا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از چادر بازی های پر فروش در دنیا تبدیل شود. چادر بازی در واقع یک نوع اسباب بازی می باشد که می تواند کودکان شما را درون منزل به همراه دوستانشان سرگرم کند و یک تفریح سالم و بی سر و صدا را برای آن ها فراهم سازد. این چادر بازی هم مانند دیگر محصولات بادی شرکت اینتکس از وینیل تولید شده است. تفاوتی که با کلبه های این شرکت دارد این است که اکثر کلبه ها دارای ساختار بادی بوده اما این چادر از یک پارچه ای از جنس PVC برخوردار می باشد و بدنه ی آن به صورت بادی نمی باشد.

از مزیت های این متریال می توان به دوام بالای آن اشاره نمود. در صورت برخورد نداشتن شئ تیز با بدنه چادر بازی کودک اینتکس هیچگونه مشکل دیگری برای آن بوجود نخواهد آمد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 104 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر و ارتفاع: 130 سانتی متر است که ارتفاع آن به گونه ای تعبیه شده است که کوکان می توانند به راحتی درون چادر سرپا بایستند. این محصول را می توانید با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای مشاوره با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
104 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای یک درب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...