چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی بادی فروزن اینتکس مدل 48670

از {{model.count}}

intex 48670 frozen inflatable hut

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی بادی فروزن اینتکس به عنوان یکی از پر فروش ترین کلبه بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی درب تونل دار همراه با توپ رنگی کوچک برای کودکان به منظور استفاده در منزل و فضای باز در نمایندگی اینتکس

چادر بازی بادی اینتکس مدل فروزن یکی از پر فروش ترین چادر بادی تولید شده برای تفریحات خانگی کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این چادر بازی کودک در واقع یکی از پر طرفدار ترین مدل های تولید شده در ایران محسوب می شود زیرا که از طراحی و رنگ های زیبایی برخوردار می باشد. در واقع طراحی این محصول مانند خانه های یخی در قطب بوده و از یک درب تونل مانند برای ورود و خروج راحت بهره مند می باشد. طراحی بدنه اصلی شامل حفره های متعددی بوده که محل قرار گیری توپ های کوچک و رنگی می باشد از همین رو تفریحی خاص برای فرزندان شما فراهم ساخته است.

همراه این چادر بازی کودک چند توپ رنگی کوچک نیز قرار داده شده که توسط خود شرکت اینتکس تولید شده است به همین دلیل علاوه بر داشتن کیفیت ساخت بالا دارای رنگ خوراکی و فاقد مواد شیمیایی می باشد. از ویژگی های دیگر این چادر بازی بادی کودک می توان به داشتن سقف باز جهت تهویه بهتر فضای داخل و همچنین کفی ساده به عنوان یک زیرانداز اشاره کرد. این محصول دارای ابعاد (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که قادر است تا دو کودک را در درون خود برای بازی جای دهد. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را شامل شده اما در صورت جمع کردن محصول ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد بود تا به راحتی با کمترین اشغال فضا در هر مکانی قابل حمل باشد.

جنس بدنه و متریال ساخت چادر بازی فروزن از پلاستیک PVC وینیل با رویه شفاف بوده که برای بیشتر قسمت های بدنه از رنگ آبی روشن استفاده شده است تا جلوه زیبایی به بدنه اصلی بدهد. متریال مورد استفاده که رایج ترین جنس بدنه استفاده شده در انواع محصولات بادی بخصوص چادر بازی کودک بوده دارای مقاومت بالا در برابر برخورد آب و حتی برخورد نور آفتاب می باشد به همین دلیل می توان با خیالی راحت از این محصول در فضای باز استفاده کرد. انعطاف پذیری بالای این متریال باعث شده تا در حجم و اندازه های بسیار کمتری جمع شده و به راحتی حمل شود. مهمترین ویژگی در جنس بدنه این کالا قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن است. در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم و استفاده مجدد از این چادر بازی کرد.

جهت راه اندازی و باد زدن به آن نیاز به تهیه یک پمپ باد از فروشگاه مستر اینتکس خواهد بود. برای راحتی بیشتر انواع پمپ باد برقی اینتکس جهت باد زدن و حتی مکش سریع تر باد پیشنهاد می شود. هنگام باد زدن دقت داشته باشید که بدنه بیش از حد حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید بنابراین مقدار باد زدن و همچنین جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به آن می تواند در طول عمر این محصول تفریحی موثر باشد. جهت خرید چادر بازی بادی کودک اینتکس با طرح فروزن کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه نموده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
185 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
وزن
5.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل شفاف
سایر ویژگی ها
دارای بدنه حفره ای
دارای یک درب و یک پنجره سقفی
دارای چند توپ کوچک رنگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...