چادر مسافرتی

چادر اتوماتیک سه نفره کچوا مدل 2Seconds Easy Fresh & Black

از {{model.count}}

QUECHUA Seconds 2 Easy Fresh & Black 3 PERSONS Automatic Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر اتوماتیک سه نفره کچوا مدل 2Seconds، یکی از انواع چادر سفری با قابلیت راه اندازی اتوماتیک با ساختار جدید بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول مدل 2 نفره نیز داشته اما در این مدل می توان تا سه نفر را در حالت درازکش جای داد. بدنه دوپوش و ضد آب و داشتن دو درب با انباری از ویژگی های این کالا محسوب می شود.

چادر اتوماتیک سه نفره کچوا مدل 2Seconds Easy Fresh & Black، متفاوت ترین چادر مسافرتی با ارتفاع کوتاه محسوب شده که توسط شرکت کچوا با ساختار دوپوش عرضه می شود. همانطور که در تصاویر نیز مشخص بوده، دو اهرم با طناب در دو جهت بدنه اصلی تعبیه شده که پس از کشیدن هر دو طناب این چادر به صورت خودکار راه اندازی می شود تا نیازی به درج میله ها داخل بدنه اصلی نباشد. این نوع روش راه اندازی باعث صرفه جویی در زمان شده و از طرفی حجم چادر کچوا را کاهش می دهد تا با کمترین اشغال فضا توسط ساک حمل مخصوص خود جا به جا شود. در دو طرف بدنه درب هایی با پشه بند تعبیه شده که پشه بند ها توسط زیپ مجزا باز و بسته می شوند. همچنین برای تهویه بهتر هوا، یک هواکش در قسمت فوقانی به کار رفته به همین جهت مانع از دم کردن چادر در فصول گرما خواهد شد.

از ویژگی های کاربردی در این محصول می توان به جیب داخلی برای نگهداری لوازم پر استفاده با حجم کم، آویز چراغ سقفی، بند آویز لباس و فضای خالی ایجاد شده توسط پوش دوم در مقابل درب ها به عنوان انباری اشاره کرد. این فضا برای قرار دادن کفش ها و یا وسیله های غیر ضروری در زمان خواب در داخل چادر کاربرد خواهد داشت. جنس و متریال استفاده شده برای چادر کوهنوردی اتوماتیک کچوا از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده تا خاصیت ضد آب بودن را تا مقدار 2000 میلی متر داشته باشد. بدنه ای که نه تنها ضد آب بوده بلکه در برابر نفوذ گرد و غبار، اشعه آفتاب و ورود حشرات نیز مقاومت خوبی خواهد داشت. در صورت وزش باد های شدید نیز می توانید از طناب و میخ مخصوص مهار روی زمین که همراه این کالا قرار داده شده استفاده کنید. برای خرید چادر اتوماتیک 3 نفره کچوا کافیست به روش آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 205 × 128 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
8.2 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای ساختار پوشش دوم
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی اتوماتیک
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای فضای خالی مقابل درب به عنوان انبار
دارای آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای آویز لباس در داخل بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...