چادر مسافرتی

چادر اتوماتیک ساحلی کینگ کمپ مدل kt7004

از {{model.count}}

king camp kt7004 beach tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر اتوماتیک ساحلی کینگ کمپ یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین چادر مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های تابستانی و معتدل در سواحل تولید شده است. این محصول ظرفیت 3 نفر خوابیده داشته و متریالی مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب و بارش های ملایم خواهد داشت. این محصول از قابلیت تهویه و گردش هوای بسیار خوبی بهره مند بوده و به راحتی راه اندازی و جمع خواهد شد.

چادر مسافرتی اتوماتیک ساحلی کینگ کمپ مدل 7004 یکی از بهترین چادر سفری برای استفاده در سواحل و در فصول گرما و معتدل بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول برای کمپ کردن در سواحل بسیار کاربردی بوده زیرا از طراحی متفاوتی نسبت به بسیاری از چادر مسافرتی بهره مند می باشد زیرا نوع ساختار ظاهری به گونه ای بوده که تا علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب، موجب عبور جریان هوا جهت خنک شدن افراد داخل چادر شود. بدنه اصلی دارای یک درب بزرگ و سه پنجره توری بوده که عمل تهویه و گردش هوا را به خوبی انجام خواهد داد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به جیب داخلی برای قرار دادن لوازم کوچک و کاربردی، آویز چراغ سقفی و همچنین کیسه شن در قسمت بیرونی برای ثبات بیشتر چادر روی زمین اشاره کرد.

چادر ساحلی اتومات کینگ کمپ دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 240 سانتی متر، عرض: 140 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند به راحتی تا 3 نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد. مهمترین ویژگی این محصول قابلیت راه اندازی و جمع شدن به صورت اتوماتیک بوده زیرا از فریم های متصل به بدنه برخوردار می باشد به همین دلیل علاوه بر جایگیری کم باعث می شود تا در زمان نیز صرفه جویی شود. جنس و متریال پارچه از پلی استر 190T با رویه پلی اورتان بوده که علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ باراش باران تا 1200 میلی متر می تواند در برابر نفوذ اشعه UV آفتاب نیز مقاومت لازم را به همراه داشته باشد. برای خرید چادر اتوماتیک ساحلی کینگ کمپ می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس خرید خود را انجام دهید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
140 × 240 × 130 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و پلی اورتان
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...