لوازم یدکی استخر پیش ساخته

پمپ کف کش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28605

از {{model.count}}

intex 28605 drainage pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ کف کش استخر پیش ساخته اینتکس، از مهمترین لوازم جانبی استخر پرتابل برای پاک سازی قسمت کف انواع استخر فریمی و ایزی ست بزرگ بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول با برق شهری کار کرده و قدرت مناسبی برای جذب زباله های کف استخر و جلوگیری از ایجاد حالت لغزندگی در کف استخر دارد.

پمپ کف کش استخر پیش ساخته اینتکس، یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر آماده و پرتابل محسوب شده که باعث پاک سازی قسمت کف استخر از جلبک و لجن می شود. این دستگاه با برق شهری کار کرده و بدنه ای کاملا ضد آب دارد تا نفوذ آب موجب آسیب رساندن به این پمپ نشود. قدرت این پمپ کف شور اینتکس برابر با 3595 لیتر در ساعت بوده و مناسب برای پاک سازی کف انواع استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست بزرگ نیز خواهد بود.

یک خروجی آب برای این کف کش استخر اینتکس در نظر گرفته شده که توسط شلنگ مخصوص خود زباله های قسمت کف را به بیرون هدایت می کند از ایجاد سطح لغزنده در قسمت کف استخر جلوگیری کند. حرکت این دستگاه در داخل استخر ها به صورت اتوماتیک بوده و می تواند به خوبی زباله ها را جذب کرده و از طریق دریچه خروجی خود خارج کند. این دستگاه دارای یک دستگیره حمل برای جا به جایی راحت تر نیز می باشد. برای خرید پمپ کف کش استخر پیش ساخته و ایزی ست کافیست از طریق سایت نمایندگی اینتکس و یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
قدرت
۳۵۹۵ لیتر در ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...