پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه نمکی اینتکس استخر پیش ساخته روکار مدل 26663

از {{model.count}}

intex 26663 saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه نمکی اینتکس استخر پیش ساخته روکار از جدید ترین دستگاه تصفیه و شفاف سازی آب انواع استخر ها تا ظرفیت 17413 لیتر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند مدل های مشابه خود دارای نمایشگر و قابلیت کارکرد اتوماتیک با امکان زمانبندی بوده و دارای مصرف نمک بسیار کمی در مقایسه با مصرف شن انواع پمپ تصفیه شنی می باشد.

پمپ تصفیه نمکی اینتکس مناسب برای انواع استخر پیش ساخته روکار، یکی از جدید ترین پمپ تصفیه آب با سیستم پاک سازی الکترولیتی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. بر خلاف انواع پمپ تصفیه شنی و یا فیلتری، این دستگاه توسط نمک اقدام به تصفیه و شفاف سازی آب استخر مورد نظر شما خواهد کرد از همین رو یک مخزن نمک در این پمپ تعبیه شده که با پر کردن آن می توانید برای استخر هایی که دارای حداکثر ظرفیت آب 17413 لیتر بوده استفاده نمود. بهترین بازه جریان آب در این پمپ تصفیه اینتکس بین 1136 الی 3785 لیتر در ساعت بوده که مصرف نمک آن نیز در هر ساعت به 4 گرم خواهد رسید.

پمپ تصفیه آب نمکی استخر قابل حمل دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت کارکرد بوده و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک یعنی تایمر دار را خواهد داشت بنابراین در مصرف نمک و برق صرفه جویی خواهد کرد. از ویژگی های دیگر این دستگاه تصفیه اینتکس می توان به عدم شور کردن آب در زمان تصفیه، شلنگ های مخصوص اتصال به استخر و وزن بسته بندی 3.8 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ تصفیه آب نمکی استخر پیش ساخته روکار کافیست محصول خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
17413 لیتر
وزن
۳.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...