پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه نمکی استخر پرورش ماهی اینتکس مدل 26665

از {{model.count}}

intex 26665 saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته پرورش ماهی و کشاورزی اینتکس، قوی ترین پمپ تصفیه آب Salt Water عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای انواع استخر آماده و پرتابل و همچنین استخر بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای قابلیت پاک سازی و شفاف سازی آب توسط نمک بوده و به هیچ عنوان موجب شور شدن آب نخواهد شد.

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته مدل QZ1100، قوی ترین پمپ تصفیه آب نمکی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای بزرگترین سایز استخر پیش ساخته در طرح های مستطیلی، گرد و بیضی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه تصفیه بر خلاف پمپ تصفیه شنی و یا فیلتری توسط نمک اقدام به پاک سازی و شفاف سازی آب خواهد کرد. تکنولوژی الکترولیتی در این محصول باعث شده تا بدون شور کردن آب، آن را پاک سازی و شفاف کند. این پمپ تصفیه آب اینتکس دارای یک مخزن مخصوص نمک بوده و دارای مصرف نمک 11 گرم در ساعت خواهد بود بنابراین برای بزرگترین استخر پیش ساخته توسط برند های مختلف مناسب خواهد بود.

پمپ تصفیه Salt Water بزرگ اینتکس بهترین کارکرد خود را در بازه جریان آب 6056 الی 15140 لیتر در ساعت داشته و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک و تایمر دار را خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به نمایشگر نشان دهنده وضعیت کارکرد، شلنگ های مخصوص اتصال به استخر ها و وزن بسته بندی 11 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته پرورش ماهی و کشاورزی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
15140 لیتر
وزن
۱۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...