پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب شنی اینتکس مدل 26645

از {{model.count}}

intex 26645 pool krystal sand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب شنی اینتکس مدل 110 ولت یکی از بهترین پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته و انواع استخر بتنی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قدرت تصفیه آب 9546 لیتر در ساعت داشته و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را به مصرف کنندگان می دهد. نصب و راه اندازی این پمپ در کوتاه ترین زمان توسط نصاب استخر پیش ساخته شرکت مستر اینتکس صورت می گیرد.

پمپ تصفیه آب شنی اینتکس مدل 110 ولت یکی از قوی ترین و بهترین پمپ تصفیه استخر پیش ساخته و استخر بتنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که می تواند برای پاک سازی آب استخر هایی با حداکثر ظرفیت 30 الی 35 هزار لیتری مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه تصفیه آب همانند مدل های مشابه خود طراحی و ساخته شده و توسط شن سیلیس کار می کند. مخزن قرار گیری شن این پمپ تصفیه اینتکس ظرفیتی برابر با 16 کیلوگرم داشته از همین رو می تواند بهترین گزینه برای انواع استخر پیش ساخته با طول زیر 7 متر باشد.

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته شنی دارای قدرت تصفیه 9546 لیتر در ساعت بوده و امکان تنظیم کارکرد به صورت خودکار را نیز فراهم می سازد. قدرت بالای مکش آب در این دستگاه باعث شده تا در تخلیه آب استخر مورد نظر نیز بسیار کاربردی باشد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ جهت نمایش وضعیت کارکرد پمپ تصفیه، شلنگ های مخصوص اتصال به استخر، هواگیری آسان و وزن بسته بندی 17.5 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ تصفیه آب شنی اینتکس کافیست این کالا را به روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
۳۵۰۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
9546 لیتر
وزن
۱۷.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...