پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب شنی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26643

از {{model.count}}

intex 26643 pool sand filter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب شنی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 6820 لیتر، یکی از بهترین و قوی ترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای استخر هایی با حداکثر ظرفیت 25 هزار لیتر بوده که توسط شن سیلیس برای پاک سازی و شفاف سازی آب کار می کند. این کالا به راحتی قابلیت نصب روی انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی را داشته و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را خواهد داشت.

پمپ تصفیه آب شنی استخر پیش ساخته اینتکس یکی از قوی ترین و بهترین پمپ تصفیه عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که قابل استفاده برای استخر های بتنی نیز خواهد بود. این محصول یک مدل بزرگتر از سایز کوچک خود بوده و از مخزن شن 8.5 کیلوگرمی بهره مند است بنابراین با توجه به ظرفیت مخزن شن، می تواند حداکثر برای پاک سازی آب انواع استخر با ظرفیت 25 هزار لیتر مورد استفاده قرار بگیرد. دقت داشته باشید که اگر شن مورد استفاده شده از نوع سیلیس باشد، عمل شفاف سازی آب را نیز انجام خواهد داد.

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته ویلایی اینتکس قدرت تصفیه ای برابر با 6820 لیتر در ساعت داشته از همین رو قدرت ورود و خروج آب بالایی را به مخزن خود و فضای داخل استخر خواهد داشت. از این پمپ تصفیه می توانید برای تخلیه آب استخر خود نیز استفاده کنید. از ویژگی های مهم دیگر آن می توان به داشتن دو نوع نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ جهت نشان دادن وضعیت کارکرد پمپ، امکان تنظیم کارکرد آن به صورت خودکار و هواگیری راحت آن اشاره نمود. این محصول در یک پکیج با وزن 12.5 کیلوگرم بسته بندی شده و به همراه لوازمی همچون شلنگ اتصال به استخر عرضه می شود.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
۲۵۰۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
۶۸۲۰ لیتر
وزن
۱۲.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...