پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد پدالی بست وی مدل 62023

از {{model.count}}

bestway 62023 paddle air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد پدالی بست وی مدل دو کاره یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این پمپ باد علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز با قدرت قابل قبولی انجام داده تا نیازی به تخلیه باد دستی محصولات بادی نباشد. محصولی که یک شلنگ هوا با نازلی در سه سایز متفاوت داشته بنابراین برای باد کردن انواع محصولات بادی بزرگ و کوچک مناسب خواهد بود.

پمپ باد پدالی بست وی، یکی از مقرون به صرفه ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت راه اندازی انواع تشک بادی، قایق بادی و بسیاری از محصولات بادی استفاده می شود. این محصول علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز به خوبی انجام می دهد. برای پمپاژ هوا و مکش باد یک دریچه مجزا در کنار هم استفاده شده که برای استفاده از هر کدام قابلیت ها می توانید شلنگ مخصوص هوا را جا به جا کنید. یک تبدیل سه سر نیز برای طرف دیگر شلنگ هوا در نظر گرفته شده که سه سایز مختلف دارد بنابراین هیچ محدودیتی در راه اندازی انواع محصولات بادی بزرگ و کوچک نخواهد داشت.

این کالا دارای ابعاد 23 در 15 سانتی متر بوده و از وزن بسته بندی شده 400 گرمی برخوردار خواهد بود. برای خرید پمپ باد پدالی دو کاره بست وی می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع پمپ
پدالی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
۴۰۰ گرم
ابعاد
۲۳*۱۵ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...