پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد پدالی اینتکس مدل ۶۹۶۱۱

از {{model.count}}

Intex pedal air pump model 69611

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد پدالی اینتکس مدل ۶۹۶۱۱ مناسب برای تمام محصولات اینتکس و بست وی می باشد که به سبب داشتن طراحی ساخت استاندارد، می تواند گزینه مناسبی برای اشخاصی باشد که نیاز به یک پمپ باد برای محصولاتی همانند استخر بادی، تشک بادی و یا محصولات بادی تفریحی اینتکس و بست وی خود دارند.

پمپ باد پدالی اینتکس یکی از پمپ بادهای با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که به سبب داشتن ابعاد کوچک و همچنین وزن کم، یکی از گزینه های مناسب برای استفاده از آن در مسافرت ها، کمپینگ ها و آفرودها می باشد. طراحی استاندارد این محصول موجب این شده است تا بتوانید محصول بادی خود را با صرف انرژی کمتر و همچنین به سبب فشار باد بالا، در مدت زمان کمتری باد نمایید. جنس بدنه این پمپ باد پایی از پلاستیک ضخیم و مقاوم بوده و کناره های این پمپ باد نیز از برزنت تشکیل شده اند. بر روی بدنه این پمپ باد پدالی دو دریچه مشاهده خواهید کرد که یکی از آن ها برای باد نمودن و دیگری برای مکش باد یا همان خالی نمودن باد محصولات استفاده می شود. همچنین بر روی شلنگ این پمپ باد سه نازل مختص محصولات بادی مختلف نیز مشاهده خواهید کرد که بسته به نیاز خود می توانید از آن ها برای باد نمودن محصول خود استفاده نمایید. 

طول، عرض و ارتفاع
۳۳ * ۲۲ * ۷ سانتی متر
نوع پمپ
پدالی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
۴۰۰ گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...