پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد پدالی اینتکس مدل 68610

از {{model.count}}

intex 68610 pedal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد پدالی اینتکس مدل دو کاره یکی از پر استفاده ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که علاوه بر پمپاژ هوا از قابلیت مکش باد نیز برخوردار می باشد. پمپ پایی اینتکس نسبت به حجم خود از قدرت تولید هوای بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند برای راه اندازی محصولات بادی بزرگ نیز استفاده شود. همراه این کالا یک شلنگ با نازل سه سر قرار داده شده که هر سری آن سایز متفاوتی دارد.

پمپ باد پدالی اینتکس یکی دیگر از انواع پمپ باد محصولات بادی تولید شده بوده که پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. همانطور که از نام این محصول مشخص بوده، روش کار با این پمپ باد از طریق فشار پا می باشد بنابراین قدرت پمپاژ هوای بالایی را خواهد داشت. روی بدنه اصلی دو دریچه هوا تعبیه شده یکی برای پمپاژ هوا و دیگری برای مکش هوا می باشد. همراه پمپ پایی اینتکس یک شلنگ قرار داده شده که در سر این شلنگ یک نازل سه سر تعبیه شده است که از طریق آن می توان انواع محصولات بادی را راه اندازی نمود.

قسمت سری دیگر شلنگ نیز قابلیت بسته شدن به صورت پیچی را در روی دریچه های هوا دارد. ابعاد تلمبه پایی اینتکس برابر با (طول: 33 سانتی متر، عرض: 24 سانتی متر، ارتفاع: 8 سانتی متر) بوده جنس بدنه و متریال سبک و مقاوم می باشد. از ویژگی‌های دیگر این پمپ باد می توان به یک بند جمع کننده جهت حمل با حجم کمتر اشاره کرد. برای خرید پمپ باد پدالی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع پمپ
پدالی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
600 گرم
ابعاد
33 × 24 × 8 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...