پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد فندکی 110 ولت بست وی مدل 62142

از {{model.count}}

bestway 62142 110V and 12V air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد فندکی 110 ولت بست وی، یکی از مهمترین لوازم جانبی برای راه اندازی انواع محصولات بادی در زمینه های مختلف بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این پمپ باد هم با برق 12 ولت فندکی خودرو و هم با برق 110 ولت کار کرده و دارای قابلیت مکش باد (وکیوم) نیز می باشد. این محصول از یک نازل سه سر در سه سایز مختلف بهره برده که به انواع دریچه های باد در اندازه های متفاوت متصل می شود.

پمپ باد فندکی 110 ولت بست وی، یکی از پر کاربرد ترین پمپ باد محصولات بادی در زمینه مدل های الکترونیکی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند مدل های مشابه دیگر خود علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز با قدرت بالایی انجام می دهد. قدرت پمپاژ برابر با 490 بار در دقیقه بوده و با همین قدرت نیز عمل وکیوم کردن را انجام می دهد. برای راه اندازی انواع محصولات بادی اعم از تشک بادی، کاناپه بادی، ترامپولین بادی، قایق بادی، مبل بادی، استخر بادی و ... یک تبدیل سه سایز با طراحی یکدست برای این پمپ باد برقی در نظر گرفته شده تا به دریچه های هوا با اندازه های متفاوت قابل اتصال باشد.

پمپ باد فندکی مسافرتی بست وی دارای یک کابل فندکی برای اتصال به برق 12 ولت خودرو و یک کابل برق 110 ولت بوده که با یک تبدیل به برق شهری قابل اتصال و استفاده خواهد بود. این محصول از متریال مقاومی تولید شده و دارای وزن بسته بندی 530 گرمی می باشد از همین رو به راحتی و با کمترین اشغال فضا در سفر قابل حمل خواهد بود. برای خرید پمپ باد برقی فندکی 110 ولت بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع پمپ
برقی فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۵۳۰ گرم
ابعاد
۱۸*۱۵ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...